Πέμπτη 18 Ιουλίου 2024

Καλή σας μέρα

 - Πέμπτη σήμερα 18 Ιουλίου και παρακαλώ ψυχραιμία, ώστε να περάσει κι αυτός ο καύσωνας, μέχρι να έρθει ο επόμενος.
Αυτό που πραγματικά μ΄ ενοχλεί είναι η συνεχής ενημέρωση από δήμους και περιφέρεια για τον καύσωνα.
Ηρεμήστε κι εσείς κυρίες και κύριοι, γιατί έτσι ανεβάζετε περισσότερο την θερμοκρασία.
Ο αντιπεριφερειάρχης, παίρνει το δελτίο τύπου που.... στέλνει ο υπουργός πολιτικής προστασίας και μας το στέλνει κι αυτός. Τι μαθαίνουμε περισσότερο;
Ο Δήμος κάθε μέρα μας στέλνει δελτίο τύπου και μας δίνει και τα τηλέφωνα αρμοδίων, ώστε αν χρειασθούμε κάτι να τους τηλεφωνήσουμε.
Είπα να δοκιμάσω λοιπόν και τηλεφώνησα στις 13:00 σε αντιδήμαρχο. Του είπα πως χάλασε ένας ανεμιστήρας που είχα κι αν μπορούσε να μου φέρει έναν, γιατί ο γέρος μου δεν άντεχε άλλο την ζέστη. Του είπα επίσης, όπως θα έρχεται αν μπορεί να φέρει και ένα μπολ παγωτό ή ένα καρπούζι για να δροσιστούμε. Δεν μπορώ να κάνω κάτι γι΄ αυτά μου είπε και μου πρότεινε να πάρω τον πρόεδρο της κοινότητας μήπως και κάνει κάτι.
Τηλεφώνησα στον πρόεδρο και μου είπε: "θα φέρω το θέμα στο συμβούλιο, για να πάρουμε απόφαση κι αν είναι θετική θα σου τα φέρω".
Μήπως ξέρει κανείς πότε συνεδριάζει το κοινοτικό συμβούλιο Βασιλικού;;;;;
Ας αφήσουμε την πλάκα κι ας μιλήσουμε στα σοβαρά.
Υπάρχουν άνθρωποι με ανάγκες και με τον καύσωνα υποφέρουν. Αυτούς τους ανθρώπους τους ξέρουν οι δήμοι και η περιφέρεια;