Δευτέρα 15 Ιουλίου 2024

η άποψή μας

 - Αγαπητέ Κώστα, επειδή σε εκτιμώ, σου αποδεικνύω πως για μια ακόμη φορά, υπάρχει λάθος. 
Αν ήταν η πρώτη φορά, θα έλεγα άστο να πάει, αλλά έχει γίνει πολλές φορές και δεν μας αρέσει καθόλου αυτό.
Εγώ είμαι με αυτούς που λένε "ας με κατηγορούν, ας με συκοφαντούν, αρκεί να γράφουν σωστά το όνομά μου".
Τώρα θα μου πεις πως δεν έγινε επίτηδες, αλλά επέτρεψέ μου να μην συμφωνήσω. Δεν υπάρχει ενδιαφέρον γιατί προφανώς δεν ....είναι στις αγαπημένες, αλλά αν ενδιαφερόταν κάποιος, θα πήγαινε να πει στον εκφωνητή πως λέει λάθος το όνομα μιας αθλήτριας, αλλά πως να το κάνει, όταν οι ίδιοι οι διαχειριστές της σελίδας του Συλλόγου το γράφουν λάθος;
Κώστα κράτα καλά αυτό που θα γράψω.
Η Μαρία και οι γονείς της, δεν θα ξεχάσουν ποτέ και θα μνημονεύουν πάντα, πως μαζί σου ξεκίνησαν.
Καλή συνέχεια και ειλικρινά σου εύχομαι να έχεις επιτυχίες και να οδηγήσεις πολλά παιδιά σε επιτυχίες, γιατί ταλέντα υπάρχουν, αρκεί να βρεις τον χρόνο και να τα προσέξεις.