Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2024

Καλή σας νύχτα

 - Έχω την συνείδησή μου ήσυχη, αφού πέρασα στην επίθεση αμυνόμενος. Άλλος τρόπος δεν υπήρχε για να αντιμετωπίσω την αχαριστία, την κακία και το μίσος κάποιων ανθρώπων, οι οποίοι θεώρησαν πως είμαι αδύναμος κρίκος, είμαι ο ασθενέστερος οικονομικά και πίστεψαν πως ....είμαι μαλάκας.
Αυτό το τελευταίο τους οδήγησε εκεί που τους οδήγησε και τώρα προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Εγώ όταν γράφω κάτι, έχω φροντίσει να μπορώ και να το αιτιολογήσω. Αυτό το έχω αποδείξει, εδώ και χρόνια.
Φυσικά κανείς δεν μπορεί να με υποχρεώσει να αποκαλύψω τις πηγές μου και δεν θα χρειασθεί να το κάνω, γιατί το θέμα δεν είναι αυτά που έγραψα εγώ, αλλά αυτά που επιδιώκουν να πετύχουν οι διώκτες μου.
Με ήσυχη λοιπόν την συνείδησή μου, θα πέσω και απόψε για ύπνο και αφήνω τους άλλους να ανησυχούν.