Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2024

Δεν το γουστάρω

 - Το γλείψιμο δεν το γουστάρω και το έχω αποδείξει. Δεν έχω ανάγκη να γλείφω κανέναν κερατά, γιατί απλά είμαι αναρχοαυτόνομος.
Είχα την δυνατότητα να γλείφω και να φουσκώνω δίπλα στην εξουσία, αλλά δεν το έκανα ποτέ, γιατί αυτού του είδους την εξουσία δεν θέλω ούτε να την βλέπω, ούτε να την... υπηρετώ.
Είναι δυνατόν να ξέρω πως ο άλλος είναι αχυράνθρωπος και να γίνω εγώ μαλάκας. Όταν έχω σχέσεις με αυτόν που τον κουμαντάρει, γιατί να πάω δίπλα στον αχυράνθρωπο;
Αυτός έδειξε την αχαριστία του στους δικούς του ανθρώπους και θα μπορούσε να στηρίξει άλλους;
Ξέρεις τι είναι να φοβάσαι, μήπως και ανοίξουν τα στόματα κάποιων και αρχίσουν να διαδίδουν έξω, την πραγματική του εικόνα στα οικογενειακά και τα επαγγελματικά;
Δεν έχει καταλάβει πάντως, πως τα στόματα άνοιξαν και μέχρι τα Χριστούγεννα, θα κυκλοφορήσει και κανένα βιβλίο.
Μάθαμε πως κλειδώνεις και πόρτες, για να πετύχεις στόχους. Είσαι και επικίνδυνος δηλαδή;;;