Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ

Με τη χθεσινή του ανακοίνωση-απάντηση, σε όσα είπα, περί «ενορχήστρωσης» από τον Κώστα Μαρκόπουλο συκοφαντικής παραπληροφόρησης για το πρόσωπό μου, σχετικά με τις διαβόητες offshore της Κύμης, ο Κώστας Μαρκόπουλος επιβεβαιώνει πανηγυρικά ότι εγώ είμαι ο στόχος της ευτελούς -και ατυχούς- «σταυροφορίας» του, μηντιακής κατανάλωσης, για τη δήθεν αποκάλυψη πολιτικών προσώπων, πίσω από τις offshore της Κύμης. Επαυξάνει μάλιστα την έκθεσή του, ως....
κοινού συκοφάντη, κατηγορώντας συγγενικό μου πρόσωπο, σχετικά με υπόθεση για την οποία έχει αθωωθεί από την Ελληνική δικαιοσύνη.
Ένα μόνο θα πω που αποδεικνύει την αξιοπιστία του ανθρώπου. Διευθυντής του γραφείου μου, όπως όλοι στην Εύβοια γνωρίζουν, ήταν ο οικονομολόγος Δημήτριος Πέππας, ανώτατο στέλεχος της Τράπεζας της Ελλάδος και εκλεγμένος Νομαρχιακός Σύμβουλος Ευβοίας.
Ο Κώστας Μαρκόπουλος, για τον οποίον, ενάμιση χρόνο τώρα εκκρεμεί ποινική δικογραφία για κονδύλια δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ της τουριστικής προβολής της χώρας, τη διετία 2008-2009, μετά από σχετικό πόρισμα των επιθεωρητών δημόσιας διοίκησης, «κόπτεται» για την πάταξη της διαφθοράς, στην Κύμη, προκαλώντας θόρυβο και προσοχή στο πρόσωπό του. Το φαινόμενο γνωστό, αλλά διάλεξε λάθος στόχο για να ισοσκελίσει την εμφανή πλέον πολιτική του «κατρακύλα».
Το όνομά μου και η διαδρομή μου είναι γνωστά σε όλους. Γι’ αυτό άλλωστε και δεν έχει τίποτε άλλο να πει για εμένα ο βουλευτής Ευβοίας, εκτός από την φτηνή δημιουργία εντυπώσεων, περιμένοντας να τον σώσουν τα αποτελέσματα της έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών, για τις offshore της Κύμης. Αυτά τα αποτελέσματα περιμένω όμως και εγώ, γιατί τότε, ο κ. Μαρκόπουλος δεν θα έχει πού να κρυφτεί. Τα υπόλοιπα θα τα πούμε στο ακροατήριο.

ΧΡΗΣΤΟΣ Α. ΘΕΟΔΩΡΟΥ
Τ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ