Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Αλλού αυτά κύριοι

Ήρθε η ώρα να μάθουν όλοι κάποια πράγματα γιατί δεν πάει άλλο.
Κάποιος τυπος ο οποίος πιστεύει πως μπορεί να πατήσει τους πάντες για να παίζει μόνος του μπάλα, άρχισε να διαδίδει πως εγώ είμαι αυτός που στάθηκε η αιτία για ν΄ ανακληθεί η άδεια φωτορεπόρτερ από τους κυρίους ΒΑΣΙΛΗ ΧΑΤΖΗ, ΓΕΩΡΓΑΚΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ και ΖΑΧΑΡΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑ, θα κάνω ένα βήμα παραπάνω για ν΄ αποδείξω πως δεν είμαι ελέφαντας. Τους κυρίους Γεωργάκα και Ζαχαριά ούτε τους γνωρίζω, ούτε ήξερα πως....
έχουν κάρτα φωτορεπόρτερ. Τον κύριο Χατζή τον είχα ενημερώσει και του είχα πει να μη δίνει δικαιώματα, αφού είναι ¨στο κόκκινο΄. Ο Βασίλης ξέρει καλά πως για κανέναν λόγο δεν θα του δημιουργούσα προβλήματα.
Το ποιοί είχαν λόγους να καλύψουν τις αδυναμίες τους είναι γνωστό και φαίνεται. 
Ο κ. Χατζής είναι στον 96,5 ενώ οι άλλοι δύο κύριοι στον ΕΥΡΙΠΟ.
Κάποιος λοιπόν προφανώς είπε: Αφού θα πάρετε την άδεια του Χατζή, θα πρέπει να πάρετε και αυτών των κυρίων οι οποίοι είναι παράγοντες σε ομάδες.
Ποιός λοιπόν είναι το φίδι; Γιατί στόχευσε στους δύο αυτούς κυρίους του ΕΥΡΙΠΟΥ;
Τυχαίο; Όχι. Στόχος του είναι ¨να τελειώσουν οι άλλες εκπομπές και να μείνει μόνος του.
Ξέρει τι θ΄ ακολουθήσει τώρα. Τώρα θα βρεθούν κι άλλοι οι οποίοι έχουν και την ιδιότητα παράγοντα (πρόεδρος, συύμβουλος, διαιτητής, προπονητής) και έχουν πάρει κάρτα φωτορεπόρτερ. Λέτε να είναι τόσο αφελής και να μη τα γνώριζε αυτά; Λέτε να μην ξέρει τίποτα, αυτός ο καλοκάγαθος και καλοσυνάτος άνθρωπος;
Δεν σκύβω το κεφάλι και δεν θα διστάσω να γράψω ονόματα, όσο κι αν αυτό με πληγώνει.
Το κάνω γιατί δεν μπορώ να ανεχθώ πώς άνθρωποι τους οποίους στήριξα σε δύσκολες στιγμές, για να τα έχουν καλά μ΄ αυτόν τον κύριο, έχουν παγιδευτεί και λασπολογούν εναντίον μου.
Αν λοιπόν ήθελα να είμαι φίδι και να καρφώσω κάποιον, θα κάρφωνα αυτόν που ρίχνει λάσπη εναντίον μου και κανείς δεν θα μου ζητούσε τον λόγο. Εγώ όμως δεν ανήκω στα ερπετά και δεν έχω ανάγκη τα ζήτω και τα μπράβο κανενός. Γιατί λοιπόν να καρφώσω τον κ. Χατζή, τον κ. Ζαχαριά και τον κ. Γεωργάκα και όχι τον κ.  Μανώλη Βέττα ο οποίος επίσης έχει πάρει άδεια φωτορεπόρτερ ενώ είναι προπονητής στην ομάδα του ΠΙΣΣΩΝΑ;
Ο κ.  Βέττας έχει πει και έχει κάνει πολλά εναντίον μου και κανείς δεν θα μου έλεγε τίποτα.
Ας μας πει λοιπόν ο κύριος που παριστάνει τον Άγιο, αν η ΕΠΣΕ πρέπει να κάνει σωστά την δουλειά της κι αν ένας προπονητής μπορεί να μπαίνει στον αγωνιστικό χώρο των αντιπάλων της ομάδας του ως φωτορεπόρτερ.
Αντε γειά.