Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Την καλησπέρα μου κύριε Αγγελή

Δεν μπορώ να κρίνω τα όσα γράφει ο κ. Νίκος Αγγελής στην προσωπική του ιστοσελίδα και τα αναδημοσιεύουν στο ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΑ ΣΠΟΡ, γιατί δεν διαθέτω ούτε τις γνωσεις που διαθέτει ο κύριος Αγγελής, ούτε έχω τις δικές του εμπειρίες, ούτε φυσικά είμαι στο δικό του επίπεδο. Μακάρι έστω και τώρα σ΄ αυτή την ηλικία να μ΄ αξιώσει ο θεός να πλησιάσω κι εγώ τα δικά του προτερήματα,
Αν η δήλωση του κυρίου Παπακωνσταντίνου έχει γίνει ή όχι, ας ερωτηθεί ο ίδιος.
Πάντως κύριε Αγγελή εγώ εμμονές δεν έχω με ....
κανέναν και δεν υπηρετώ κανέναν,
Αυτόν τον καιρό έχετε θέματα και εύχομαι να καταφέρετε να περάσετε τα μηνύματα στους πολίτες για το θέμα του κ. Μπουραντά. Θέλω να ευχηθώ να έχετε καλύτερα αποτελέσματα αυτή την φορά και να μην έχετε τα ίδια μ΄ αυτά που είχατε στις εκλογές του Επιμελητηρίου Εύβοιας, στις εκλογές του Εμπορικού Συλλόγου Χαλκίδας, στην Ομοσπονδία και στις εκλογές στην Τραπεζα της Εύβοιας.
Κύριε Αγγελή, έχετε αναλάβει τον ΕΥΡΙΠΟ 90. Σας εύχομαι καλή επιτυχία και χαίρομαι γιατί ως επαγγελματίας δημοσιογράφος που είσθε, έχετε μόνο επαγγελματίες δημοσιογράφους και όχι κάποιους σαν κι εμένα που παριστάνω τον δημοσιογράφο.
Καλό σας βράδυ.