Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Εδώ γελάνε

Γιώργο σεβαστή η άποψη όλων. Δεν ασχολούμαι με τον κύριο. Εγώ δεν το παίζω φίλος του Βασίλη Χατζή, αλλά έγραψα την άποψή μου. Αυτός που είναι φίλος του Χατζή, ας βρει την δύναμη να πει την δική του άποψη. Εγώ αν τον είχα συνεργάτη θα τον προστάτευα και δεν θα έκανα την πάπια.
Γιώργο εγώ δεν θέλω....
να εξαφανίσω τους άλλους για να μείνω μόνος μου. Άλλοι οδήγησαν τους ραδιοφωνατζήδες στην σημερινή κατάσταση, ενώ γνώριζαν τις θέσεις της ΕΠΣΕ, αφού είναι και φίλοι με τα περισσότερα μέλη της διοίκησης.
Ας θυμηθούν όλοι τι έλεγε ο κύριος αυτός την Παρασκευή και τι γινόταν το Σάββατο.
Ας μη γελιόμαστε. Ο Γιάννης Παπακωνσταντίνου είναι άνθρωπος και δείχνει κατανόηση. Αν ο κύριος αυτός ο οποίος δηλώνει φίλος του προέδρου, ήθελε να βοηθήσει στο θέμα Χατζή, κάτι θα είχε προλάβει.