Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΕΥΒΟΙΚΟΥ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Προς Μ.Μ.Ε. κ.λ.π.

Κύριοι’ Μετα τις προσωπικές δηλώσεις που εξέφρασα για τον αγώνα
<ΑΥΛΩΝΑΡΙΟΥ – ΕΥΒΟΙΚΟΣ > την Κυριακή 29/09/2013 & λόγο των κακών εντυπώσεων που εξέφρασαν κάποιοι Κύριοι , για το πόσον , αυτά, που εξέφρασα είναι η όχι κατευθυνόμενα,,, αισθάνομαι την ανάγκη να σας πληροφορήσω πως.
Όσοι γνωρίζουν τον επαγγελματία εδώ & 40 έτη ΚΟΥΤΡΑ ΝΙΚΟ αντιλαμβάνονται απόλυτα τον λόγο που τα εξέφρασα.
Για όσους δεν γνωρίζουν : Σας πληροφορώ πως εδώ & 40 έτη εκφράζω με.....
μεγάλη επιτυχία τις επιχειρηματικές μου δραστηριότητες με γνώμονα την προοδευτική ανάπτυξη στον χώρο, που δραστηριοποιούμε, που για όσους δεν γνωρίζουν δεν θεωρώ υποχρέωση μου να μάθουν. Θεωρώ όμως υποχρέωση να σας ενημερώσω πως η επιτυχία που εχω στον επαγγελματικό αυτό χώρο εξαρτάτε από την ελεύθερη & δημιουργική σκέψη που εδώ & 40 έτη εκφράζω με τεράστια επιτυχία.
Γι΄ αυτό λοιπόν σας ενημερώνω, πως κανένα σκοπό, να προσβάλω η οτιδήποτε άλλο είχα η εχω.
Όσοι λοιπόν έχουν την εντύπωση πως τους πρόσβαλα, κάνουν λάθος, είναι ελεύθερη άποψη δική μου, που εκφράζετε μεσα από την δική μου σκέψη.
Εδώ δε τονίζω πως οι εκφράσεις αυτές για το συγκεκριμένο παιχνίδι έγιναν με το σκεπτικό του αδικημένου & κάτω από την φόρτιση της στιγμής, γι αυτό θα πρεπει να γνωρίζετε πως κανένας δεν θα με εμποδίσει να εκφέρω την δική μου άποψη είτε από τη θέση αυτή είτε αύριο, πιθανών, από άλλη θέση.
Μιας & ομολογώ πως εχω μείνει άναυδος από τις αντιδράσεις ορισμένων, που για την ώρα δεν θα τους χαρακτηρίσω.

Με πλήρη σεβασμό προς ολες τις πλευρές .
ΚΟΥΤΡΑΣ ΝΙΚΟΣ
Γεν. αρχ. < ΕΥΒΟΙΚΟΥ—ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ>