Παρασκευή 14 Ιουλίου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Τι λέει ο λαός; 
"Κάνε το καλό και ρίξτο στο γιαλό".
Κι όταν κάνεις κακό που να το ρίξεις αγαπητέ λαέ;
Αυτό ρίξτο στην κάλπη, γιατί αυτό επηρεάζει και άλλους και όχι μόνο εσένα.
Τελικά αυτά που λέει ο λαός έχουν μια βάση και θα πρέπει να τα δίνουμε σημασία και να να προσπαθούμε να τα αναλύουμε.
Όπως όλα δείχνουν ο λαός της Χαλκίδας δεν μιλάει για την ομάδα της πόλης, δεν μιλάει για τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ.
Το γιατί όμως κανείς δεν το λέει και είναι τόσο απλό.
Τον κορόϊδεψαν αυτόν τον λαό. Ηθελαν απλά να του πάρουν.... χρήματα, αλλά να μην του λένε που καταλήγουν αυτά.
Τον κορόϊδεψαν γιατί ήθελαν να πληρώνουν οι άλλοι και να κάνουν αυτοί κουμάντο.
Τους πονάει η αλήθεια, αλλά εγώ θα την γράφω πάντα.
Πόσο μαλάκας μπορεί να γίνει κάποιος, στην προσπάθειά του να κάνει μαλάκες τους άλλους;
Θα δώσω μόνο ένα παράδειγμα. Πάω εγώ σε μια Γενική Συνέλευση και όλοι ξέρουν πως έχω και 2-3 εκατομμύρια ευρώ στην τράπεζα. Τους λέω πως υπάρχει από κάποιον κάποιο ενδιαφέρον για να αναλάβει την ομάδα.
Τι θα υποψιαστούν;
Οτι ο κάποιος ή είμαι εγώ ή τους δουλεύω ψιλό γαζί.
Υπάρχει περίπτωση να πάει κάποιος στην ομάδα και να ρίξει λεφτά, όταν ξέρει πως εγώ έχω, αλλά δεν δίνω μια;;;;;