Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Ενημέρωση


Βαρέθηκα να απαντώ σ΄ αυτά που διαδίδουν τα παπαγαλάκια, αλλά θα πρέπει να απαντήσω και στους ανθρώπους της εφημερίδας ΑΘΛΟΡΑΜΑ Εύβοιας και θα είναι η τελευταία φορά. Το κάνω γιατί κυκλοφόρησαν πως με διώξανε από την εφημερίδα αυτοί και δεν είναι αλήθεια πως παραιτήθηκα, επειδή έκαναν παρέμβαση και άλλαζαν θέματα της εφημερίδας.
Κύριοι έχω υποχρέωση να αποδείξω πως δεν λένε την.....

αλήθεια, για να προστατεύσω και τον εαυτό μου και τους συνεργάτες μου.
Ας δούμε λοιπόν τις αποδείξεις.
Από το βράδυ της Κυριακής, διαπίστωσα πως άρχισαν τις παρεμβάσεις, αλλά έκανα πως δεν κατάλαβα.
Είχαν στα χέρια τους την παραίτησή μου από την 5η έκδοση, αλλά δεν την έκαναν αποδεκτή και δήλωναν πως δεν θα συνεχίσουν τις παρεμβάσεις.
Την Δευτέρα 12 Νοεμβρίου στις 1.06 μμ έστειλα μήνυμα και ζήτησα να ενημερωθώ για το ποιός έκανε παρέμβαση και αλλαγές χωρίς να ενημερωθώ.

Διαβάστε το μήνυμα.

eleyuerh gnvmh eleyuerh@gmail.com
12 Νοε (Πριν από8 ημέρες)

προς agoulandri
Κυρία Γουλανδρή, καλημέρα σας.
Ως αρχισυντάκτης της εφημερίδας ΑΘΛΟΡΑΜΑ Εύβοιας  μέχρι σήμερα, σας παρακαλώ να μου απαντήσετε για τις αλλαγές που έγιναν στις σελίδες της εφημερίδας χωρίς να έχω καμία απολύτως ενημέρωση και φυσικά χωρίς να έχω δώσει τη συγκατάθεσή μου για αυτές τις αλλαγές.
Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, ως αρχισυντάκης, ακόμη κι αν αυτό είναι τυπικό, έχω την ευθύνη για τα όσα γράφει η εφημερίδα. Θα ήθελα λοιπόν να με ενημερώσετε  με ποιανού εντολή έγιναν αυτές οι αλλαγές.
Δημιουργήθηκε πρόβλημα και δεν έχω καμία διάθεση να αναλάβω ευθύνες για κάτι το οποίο δεν έχω κάνει.
Εκτιμώ αφάνταστα εσάς και τους συνεργάτες σας και δεν πιστεύω πως λειτουργήσατε αυθαίρετα. Θα σας παρακαλούσα να μου απαντήσετε με email, όπως ακριβώς ζητούσατε να κάνω κι εγώ για την οποιαδήποτε αλλαγή.
Τελειώνοντας, θα ήθελα  να σας πληροφορήσω, για τη δική σας ενημέρωση, πως δεν θα συνεχίσω ως αρχισυντάκτης στην εφημερίδα ΑΘΛΟΡΑΜΑ Εύβοιας.
Σας ζητώ να μου απαντήσετε, για να μπορώ να αποδείξω για ποια θέματα έχω την ευθύνη και για ποια όχι.
Σας ευχαριστώ πολύ.
Με εκτίμηση
Γκάρας Αστέριος

από:     eleyuerh gnvmh eleyuerh@gmail.com
προς:     agoulandri@irisprinting.gr
ημερομηνία:     12 Νοεμβρίου 2012 1:06 μ.μ.
εστάλη-από:     gmail.com



Η απάντηση ήρθε την επομένη 13 Νοεμβρίου ημέρα Τρίτη στις 1.24 μμ
Διαβάστε την απάντηση


Anna Goulandri
13 Νοε (Πριν από7 ημέρες)
προς Εμένα
Αγαπητέ κ. Γκάρα,
Θα ήθελα να σας ενημερώσω με την σειρά μου, ότι οι αλλαγές των σελίδων έγιναν με εντολή του Εκδότη κ. Παππά.
Σας ευχαριστώ πολύ.
Με εκτίμηση,
Anna Goulandri
Creative Media Manager

από:     Anna Goulandri agoulandri@irisprinting.gr
προς:     eleyuerh gnvmh <eleyuerh@gmail.com>
ημερομηνία:     13 Νοεμβρίου 2012 1:24 μ.μ.
θέμα:     αλλαγές σελίδων / "ΑΘΛΟΡΑΜΑ" τ. 10
εστάλη-από:     irisprinting.gr


Όπως όλοι καταλάβατε έχω παραιτηθεί από την Δευτέρα 12 Νοεμβρίου.
Αυτοί που λένε πως με έδιωξαν, έστειλαν μήνυμα την Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012 στις 08.47 το πρωί και με ενημέρωσαν για τους αγώνες που θα καλύψουν, ώστε να φροντίσω για τους υπόλοιπους. Αφού με είχαν διώξει, γιατί αυτή η ενημέρωση;
Διαβάστε λοιπόν το μήνυμα του κυρίου Παππά.


Αγώνες Σαββατοκύριακου
Εισερχόμενα
info Loukas
14 Νοε
(Πριν από6 ημέρες)

προς Εμένα, ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Καλημέρα, αυτήν την εβδομάδα θα αναλάβω:
Ηρακλή ψαχνων
Ευβοικός – Λουκίσια
Δροσια – Προποντίδα
Αυλωνάρι – δύστος
Παντριαδικός – κύμη
Ερέτρια – ιστιαία
Νεοχώρι – Λήλας
ΑΕΧ – Αττάλη
Κήρινθος – φοινικας
Σκεπαστη – ΑΕΚ Ν Πύργου
Αναγεννηση – αλατσατα
Αμαρυνθιακός – Ερμήλιος
Ελλήσποντος – Ταμυναικός
Σκύρος – Ληλάντιου
Καλοχωρι – Μαρμάρι
Ταξιάρχης – Πολιτικα
Βούτα – Μαντούδι
Πήλι – Καμάρες
Μακρυκάπα – Αγ Αννα
Καμάρες – Ανδρονιανοι
Πράσινο – ΑΕΚ Χαλκ
Αρτεμις – Κεραυνός
Τραχήλι – Αφράτι
Μετόχι – μονοδρι

Και σας θυμίζω ότι οι σελ 28 -29, είναι αφιερωμένες στο βόλει και λοιπά αθλήματα

από:     info Loukas info@kimanews.gr
προς:     Άποψη & Γνώμη <eleyuerh@gmail.com>,
ημερομηνία:     14 Νοεμβρίου 2012 8:47 π.μ.
θέμα:     Αγώνες Σαββατοκύριακου

Να σημειώσω πως αυτό το μήνυμα είχε και άλλους αποδέκτες και αυτοί το ξέρουν.........
Ποιός λοιπόν έδιωξε ποιόν;
Ποιός λέει αλήθειες και ποιός παριστάνει κάτι που δεν είναι;
Και κάτι τελευταίο. Εγώ δεν δήλωσα ποτέ εθελοντής και φυσικά ο κάθε εκδότης θα πρέπει να ξέρει πως για να απολύσει κάποιον, πρώτα θα πρέπει να τον προσλάβει.....!