Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Μήνυμα

Φίλες και φίλοι αναγνώστες, δεν σας έχω κρύψει ποτέ τίποτα και ξέρω πως πολλόί από εσας, μπορεί να μη με γουστάρετε, αλλά γουστάρετε τον τρόπο που γράφω όσα γράφω και το ότι δεν κάνω ¨χάρες¨ σε κανέναν.
Αυτό κάποιοι δεν το εκτιμούν και το μόνο που θέλουν είναι να ....
είμαι καλό παιδί και να υπακούω σε εντολές.
Αυτό είναι αδικο και απάνθρωπο. Έχω πει σ΄ έναν ¨φίλο¨ πως με τα λεφτά δεν αγοράζεις τα πάντα.
Δεν με πίστεψε, αλλά δεν πειράζει. Εγώ το πίστευα και γι΄ αυτό το είπα.
Φίλες και φίλοι αναγνώστες, είμαι από τους ανθρώπους που δεν ξεχνούν ποτέ.
Δεν απαντώ ποτέ με κουτσομπολίστικο τρόπο στα καφέ και με τηλεφωνικές επικοινωνίες.
Απαντώ πάντα μέσα από την δουλειά μου, γιατί τα γραπτά μένουν.
Κουτσομπολίστικα απαντούν αυτοί που δεν έχουν σχέση με την ενημέρωση και ξαφνικά κάποιος τους ανέβασε στο αεροπλάνο το οποίο πετούσε σε μεγάλο ύψος, άνοιξε την πόρτα και τους έρριξε στο κενό. Τους έρριξε χωρίς να τους δώσει αλεξίπτωτο, αλλά ακόμη δεν έφτασαν στη γη, αφου για να γίνει αυτό θα έπρεπε να έχουν και κάποιο ¨βαρος¨ το οποίο δεν έχουν.
Φίλες και φίλοι, όλοι θα ζήσουμε. Κι αυτοί με τα πολλά κι εμείς με τα λίγα, όπως τραγουδούσε και ο Γιώργος Κοινούσης.
Την Τετάρτη 28 Νοεμβρίου θα συναντηθούμε¨ στα περίπτερα!