Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Καλησπέρα Μανώλη

Μανώλη είμαι εγώ βλάκας, οι κάποιοι προσπαθούν να μας κάνουν όλους βλάκες;
Είναι δυνατόν να φταίω εγώ για την συμπεριφορά κάποιων οι οποίοι σας γύρισαν την πλάτη, ενώ στήριζαν και στηρίζουν πολλά στην ομάδα του ΔΥΝΑΤΑ & ΑΘΛΗΤΙΚΑ;
Μανώλη, εσύ και οι συνεργάτες σου ξέρετε τις απόψεις μου και ξέρετε πως δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα με....
άλλες εφημερίδες ή ραδιόφωνα.
Δεν μπορώ να το παίζω σε διπλό ταμπλό και να θέλω ¨να κλείσει¨ μια εφημερίδα για να κάνω μόνος μου παιχνίδι.
Δεν μπορώ να βγαίνω να σχολιάζω μια ομάδα στο ραδιόφωνο και να γράφω άλλα στην εφημερίδα!!
Μανώλη ξέρεις πως για να μιλήσω με κάποιον συνεργάτη σας, ζητούσα την άδειά σας. Το ξέρεις κι εσύ και ο Βασίλης και ο Γιώργος. Ποτέ δεν ενήργησα αυθαίρετα.
Το ίδιο έκανα και με τον κύριο Δαλιάνη.
Τέλος πάντων. Τα γράφω αυτά γιατί κάποιοι δεν ξέρουν τι λένε στην προσπάθειά τους να εμφανισθούν ως οι καλοί στην όλη υπόθεση.
Για μιά ακόμη φορά σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια και δηλώνω πως θα παραμείνω ¨κακός¨.