Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

Τα σύκα-σύκα και η σκάφη -σκάφη κύριοι.


Εγώ δεν άδειασα τον κ. Αντώνη Αυλωνίτη. Άλλοι τον άδειασαν και το παίζουν παρθένες.
Εγώ επειδή ειλικρινά εκτιμώ την εμπειρία, τις γνώσεις και τις γνωριμίες του, είχα γράψει την άποψή μου και είπα πως μπορεί να προσφέρει. Μπορεί να θύμωσε, αλλά αυτό πιστεύω.
Που είναι αυτοί οι οποίοι τον άδειασαν; Που είναι όλοι αυτοί, παράγοντες, παλαίμαχοι, αλλά και δημοσιογράφοι, οι οποίοι έλεγαν πολλά;
Κύριοι, είναι δύσκολα να λες τα πράγματα με ....
το όνομά τους, αλλά πολύ εύκολο να ξεχνάς τι έλεγες και να ξεχνάς και την βοήθεια που σου έχουν προσφέρει κάποιοι και ως ευχαριστώ να τους προσφέρεις το άδειασμα.
Έτσι δεν άδειασαν και τον κ. Σκόνδρα και τον κ. Σταματίου και άλλους;
Τα ξεχνάμε όλα;
Δεν φοβάμαι να γράφω την άποψή μου για τον κάθε προπονητή και αυτό ενοχλεί.
Τώρα έγιναν όλοι ¨φίλοι¨ του κ. Τοκπασίδη!!!
Τώρα πιθανόν να πούμε πως εγώ κατηγορώ ή κρίνω ή σχολιάζω τον κ. Τοκπασίδη!!
Όλα τα περιμένω, αλλά και δεν μ΄ ενδιαφέρει. 
Να ξέρει ο κ.  Αυλωνίτης πως ξέρω να εκτιμώ κάποια πράγματα και ο κ. Τοκπασίδης πως εγώ δεν αλλάζω εύκολα τις απόψεις μου για τους ανθρώπους.