Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

Σας ευχαριστώ ΑΟΧάρες

Καμία πικρία δεν έχω για την όποια απόφαση της διοίκησης του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ. 
Θα ήθελα όμως οι ΑΟΧάρες να μην ξεχνούν κάποια πράγματα, γιατί έτσι δεν βοηθούν την ομάδα.
Αγαπητέ αρθρογράφε στο http://chalkidafans3.blogspot.gr, θα ήθελα να βρεις μία δική μου ανάρτηση στην οποία ν΄αποκαλώ λαμόγιο ένα μέλος της διοίκησης του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ.
Είναι άλλο οι ύβρεις και οι συκοφαντίες και άλλο ο ....
σχολιασμός, ακόμη και η κακοπροαίρετη κριτική.
Η ερώτησή μου είναι απλή. 
Σήμερα στην διοίκηση του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ υπάρχουν πρόσωπα τα οποία αγαπούν την ομάδα, αλλά έχουν ξεστομίσει βαριές κουβέντες.
Ξεχάσατε ποιός αποκαλούσε ποιόν, λαμόγιο;
Ας μη γελιόμαστε αγαπητέ μου κύριε. Διαβάστε τα ονόματα που συμμετέχουν στο ΔΣ και θα διαπιστώσετε πολλά.
Όσο για τα εισητήρια, δεν κατάλαβα τι θέλετε να πείτε.
Κόβει εισητήρια ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ;
Πόσα είναι αυτά;
Μακάρι στο νέο πρωτάθλημα να γεμίζει το γήπεδο. Το εύχομαι ολόψυχα.
Εμείς δεν θα είχαμε εισητήρια για τους ΑΟΧάρες που πηγαίνουν στο γήπεδο. Θα τα είχαμε γι΄ αυτούς που αγαπούν την ομάδα, αλλά κουράσθηκαν και δεν πάνε στο γήπεδο.
Αγαπητέ κύριε, είναι ντροπή για τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ, να έρχονται στην χαλκίδα 5 φουσκωτοί και να μας δέρνουν.
Αν στο γήπεδο υπήρχαν 500 φίλοι της ομάδας, ακόμη ξύλο θα έτρωγαν οι μπράβοι του προέδρου της Μάνδρας.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν και εύχομαι όλα να πάνε καλά για τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ.
Θα έπρεπε όμως να πείτε κάτι και για τις αποφάσεις που τυχαία συμπίπτουν με την πρότασή μας.
Είχαμε πει πρόεδρος να είναι ο κ. Ταρνανάς και είναι.
Είχαμε πει προπονητής να είναι ο κ. Τοκπασίδης και είναι.
Επανέρχομαι στα εισητήρια. Τι προτείνετε εσείς; Αν αύριο ζητήσω 500 εισητήρια, να μου τα δώσουν ή όχι;
Η ερώτηση είναι απλή κι αν θέλετε απαντάτε.
Θα ήθελα να μας δοθεί η ευκαιρία να τα ξαναπούμε, όταν θ΄ αρχίσει το πρωτάθλημα και θα δούμε και τις ενέργειες όλων αυτών που δεσμεύθηκαν να βοηθήσουν.