Κυριακή 28 Αυγούστου 2016

Λυπάμαι

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι επιμένουν μα μπλέκουν το όνομά μου σε θέματα για τα οποία έχω εκφραστεί δημόσια και όχι στα μουλωχτά.
Τον πρόεδρο της ΕΠΣΕ και τους συνεργάτες του, τους  εκτιμώ και το έχω αποδείξει.
Δεν τους έχω καμία απολύτως υποχρέωση και φυσικά ούτε οι ίδιοι έχουν κάποια υποχρέωση προς εμένα. Με κανέναν από τα μέλη της ΕΠΣΕ δεν είμαι φίλος και με κανέναν δεν κάνω παρέα στα καφέ και τις ταβέρνες, εκτός κι αν τύχει να είμαι κάπου με παρέα και να βρεθούμε.
Ξέρω όμως πρόσωπα τα οποία κατηγορούν εμένα, να έχουν φίλους...
στην ΕΠΣΕ και να το λένε και καλά κάνουν. Γιατί λοιπόν δεν λένε στους φίλους τους, να τους λύσουν τα προβλήματα;
Γιατί δεν τους ζητούν να κάνουν παρέμβαση;
Αν ο κ. Παπακωνσταντίνου τους αδικεί, γιατί για παράδειγμα δεν λένε στον φίλο τους κ. Ψαθά να παρέμβει και να τους βοηθήσει; Ο κ. Ψαθάς, αν δεν κάνω λάθος είναι χρόνια εκτός από συνεργάτης και φίλος του κ. Παπακωνσταντίνου. Γιατί λοιπόν κατηγορούν εμένα και όχι τον κ. Ψαθά;
Γιατί δεν απευθύνονται στον φίλο τους, όπως τον χαρακτηρίζουν, κ. Γιώργο Πίσχινα ώστε να παρέμβει; Επηρεάζω εγώ τον κ. Παπακωνσταντίνου και όχι οι κύριοι Ψαθάς και Πίσχινας;
Κύριοι, συγνώμη που αναφέρθηκα στα ονόματά σας, αλλά είναι άδικο να ρίχνουν ευθύνες σε μένα.
Ας πάρει μια απόφαση το ΔΣ της ΕΠΣΕ για να δούμε ποιος διαφωνεί με τα όσα εφαρμόζει η ΕΠΣΕ.