Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016

Ευχαριστώ τον κ. Στούπα

Διάβασα τα όσα έγραψε ο διαχειριστής του blog των φίλων του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ και τον ευχαριστώ πολύ.
Αγαπητέ κύριε, επειδή είσαι πολύ κοντά στον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ και προφανώς στην διοίκησή του κι επειδή προφανώς ο κ. Στούπας ο πρόεδρος της ομάδας σ΄ έχει εξουσιοδοτήσει να μιλάς εκ μέρους του, θα ήθελα να του μεταφέρεις τις ευχαριστίες μου για την χυλόπιτα που λες πως έφαγα από τον ίδιο  πριν δύο μήνες.
Να του μεταφέρεις επίσης πως εμένα ότι είναι από τον κύριο Στούπα μ΄ αρέσει. Ακόμη...
και η χυλόπιτα!!!!
Αγαπητέ κύριε, ξέχασες κι εσύ τις απόψεις που είχατε για τον κ. Στούπα.
Ξέχασες κι εσύ τις απόψεις που είχατε για έγκριτους δημοσιογράφους και το τι βρίσιμο τους ρίχνατε όταν ήταν και τότε δίπλα στον Στούπα, αλλά στον ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ.
Να μην ξεχάσεις αυτά που λες και γράφεις, γιατί σύντομα θα θέλεις να τα ξεχάσεις.
Αγαπητέ κύριε, μην τρως από την παπαγαλίνι που περισσεύει από τα γνωστά παπαγαλάκια.
Εγώ αγαπητέ κύριε, θα είμαι με τον Στούπα και τους στενούς του συνεργάτες με τους οποίους οδήγησε τον ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ ψηλά, πάντα ο ίδιος, ακόμη κι αν αναλάβουν τον ΑΟ ΤΡΙΚΥΜΙΑ στην Γ΄ ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. Να δω αν τότε θα τον στηρίζεις εσύ και τα παπαγαλάκια.
Την δύναμή σας την βλέπουμε εδώ και χρόνια. 
Όσο σας ενοχλούν οι χωριάτες και οι βλάχοι, θα έχετε μεγάλη κερκίδα με ελάχιστους οπαδούς.
Όταν καταλάβετε το λάθος σας τότε το γήπεδο θα γεμίσει και ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ θ΄ αλλάξει επίπεδο.
Το γράφουμε αυτό γιατί στην Χαλκίδα των 100.000 κατοίκων το 80% είναι από χωριά και μαγκιά τους.
Αγαπητέ κύριε, είσαι πολύ μικρός για να καταλάβεις κάποια πράγματα. 
Εγώ είμαι αρκετά μεγάλος για να είμαι αχάριστος, γι΄ αυτό ευχαριστώ τον κύριο Στούπα για όλα, ακόμη και γι΄ αυτό που εσύ χαρακτηρίζεις χυλόπιτα.
Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως δεν θα γράφω την άποψή μου.
Ο κ. Στούπας ξέρει την άποψή μου για κάποιους δήθεν Χαλκιδάρες.
Ο ίδιος πιστεύει πως χρειάζονται όλοι. Εγώ όχι. 
Εγώ πιστεύω πως αν απομακρυνθούν κάποιοι από τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ τότε και μόνο τότε η ομάδα θα βρει τον δρόμο της. Αυτό το πίστευα κι όταν ήταν πρόεδρος ο κ. Ταρνανάς και έβαλε τα λεφτουδάκια του.
Άντε γεια.