Δευτέρα 29 Αυγούστου 2016

Καμία εξήγηση

Δεν έχω να δώσω καμία εξήγηση και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
Τους ανθρώπους του ΛΗΛΑ Βασιλικού δεν τους έβρισα ποτέ, ούτε έχω κάποια μυστικά από αυτούς.
Κάποια πράγματα, απλά δεν τα δέχομαι, όπως δεν δέχομαι και να μου ρίχνει κάποιος στάχτη στα μάτια. Δεν βάζω τίποτα στην ζυγαριά, γιατί απλά δεν έχω ζυγαριά.
Δεν επιχείρησα ποτέ να μειώσω κάποιον, αλλά δεν επιτρέπω σε κανέναν να...
προσπαθεί να με τυφλώσει και να με κουφάνει.
Τα 10 τελευταία χρόνια έχω δει πολλά και έχω δει και πολλούς να πηγαινοέρχονται στην ομάδα. 
Δεν τους κατηγόρησα, δεν τους συκοφάντησα. Γιατί αυτοί το κάνουν;
Τα ξέρουν ΟΛΟΙ και ΟΛΑ. Γι΄ αυτό δεν θα δώσω καμιά εξήγηση.
Θα στηρίξω επικοινωνιακά την ομάδα με όλες μου τις δυνάμεις και δεν περιμένω τίποτα από κανέναν.
Όταν καταλάβουν πως μόνο ηλίθιος δεν είμαι, τότε θα το ξανασυζητήσουμε.
Το έχω γράψει πολλές φορές τα τελευταία χρόνια, αλλά δεν θέλουν να το καταλάβουν.
Δεν θα μπω στην διαδικασία λοιπόν να ξαναγράψω τα όσα έλεγε ο ένας για τον άλλον και μετά συνεργαζόταν, για ν΄ αρχίσουν λίγο αργότερα και πάλι τον πόλεμο.
Αυτή είναι η διαφορά μας κύριοι. Εγώ δεν έχω λόγους να μην λέω δημόσια την άποψή μου.
Σας εύχομαι τα καλύτερα