Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018

Ο κ. Χρήστος Σεφερλής

Αγαπητέ Χρήστο, εδώ και πάρα πολλά χρόνια, έπαψα να παίζω με τα κουβαδάκια μου και να χαλάω τον χρόνο μου για να εξηγώ τα αυτονόητα.
Ξέρεις πως μεταξύ μας, υπήρξε ένα παιχνίδι το οποίο παίξαμε και φαίνεται πως ήταν γραπτό να το χάσεις. Είπες πολλά στο ραδιόφωνο για μένα και ουδέποτε σου τηλεφώνησα ....
για να παραπονεθώ.
Στόχος μου δεν ήσουν εσύ αλλά το στοίχημα.
Σήμερα μου τηλεφώνησες να μου πεις πως κάποιος καλός και άγιος άνθρωπος, ήρθε και σε βρήκε για να σου διαβάσει αυτά που έγραφα εγώ για σένα και τις σχέσεις σου με τον 96,5.
Αγαπητέ Χρήστο, έτσι κάνουν οι καλοί άνθρωποι. Τρέχουν να προλάβουν να τα πούνε όλα για να μην τους προλάβει άλλος, αφού στο σπορ αυτό υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός!!!!!
Ας το κλείσουμε εδώ το θέμα.
Ξέρεις πως απολαμβάνω αυτά που λες και τον τρόπο με τον οποίο τα λες.
Σου έχω πει όμως κάποια πράγματα και δεν με άκουσες. Ας είναι καλά αυτοί που σε βάζουν "στην πρίζα". 
Χρηστάρα για να μας πεις τι έκαναν "οι φίλοι σου" για να μείνεις στον 96,5;
Εγώ το ξέρω, αλλά να το μάθουν όλοι.
Εκεί που θα πας να ξέρεις πως ο στόχος ενός ραδιοφωνατζή, δεν είναι "να σκοτώνει" τον άλλον για να επιβιώνει αυτός, αλλά να προσπαθεί να γίνει καλύτερος από τον άλλον.
Την καλησπέρα μου και να ξέρεις κανείς δεν κερδίζει, όταν απλά θέλει να εκδικηθεί.