Τρίτη 12 Ιουνίου 2018

Καλημέρα

Όχι δεν μπορεί να είναι καλή η σημερινή μέρα, αν και δεν είναι Τρίτη και 13.
- Είχαμε την ανακοίνωση του ΔΥΝΑΤΑ & ΑΘΛΗΤΙΚΑ και του 96,5 και την επισημοποίηση του τέλους της συνεργασίας τους με τον Χρήστο Σεφερλή. Και τώρα εμείς τι κάνουμε χωρίς τον ντούπου - ντούπου; Χρηστάρα, η ζωή δεν τελειώνει εδώ. Νέος είσαι, εμπειρία διαθέτεις, οπότε δεν ανησυχούμε καθόλου. Υπάρχουν ΜΜΕ που θα σου δώσουν θέση, αλλά εσύ ήθελες τον 96,5. 'Ετσι δεν είναι Χρηστάρα; Εγώ αν ήμουν στην θέση σου, θα ζητούσα μια.... συγνώμη, αλλά εσύ προτίμησες να θάψεις τους πρώην πλέον συνεργάτες σου, ακόμη και με μηνύματα προς τρίτους!!!
Θα μας λείψεις Χρηστάρα, αλλά έφυγες και με αποτυχίες που έκαναν πάταγο, όπως αυτή με την Ερέτρια και την άλλη με τον ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ!!!!
- Ο κ. Θαλάσσης έγραψε πρώτος για τον προπονητή του ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ και δεν τον διέψευσε κανείς. Περίεργα πράγματα. Έχω την υποψία πως  την διαρροή την έκαναν οι διοικούντες, για να τιμήσουν τον άρχοντα, ο οποίος είχε ακολουθήσει και το προηγούμενο ταξίδι του ΗΡΑΚΛΗ, από την τότε Δ΄ ΕΘΝΙΚΗ, πάλι με τον κ. Σούπα στο τιμόνι.
- Με σημαντικές αλλαγές θα προχωρήσει η ΕΡΕΤΡΙΑ σύμφωνα με πληροφορίες, αφού τουλάχιστον 4-5 από τους βασικούς δεν θα συνεχίσουν στην ομάδα. 
- Ο ΤΑΜΥΝΑΪΚΟΣ αν είναι σωστή η πληροφορία συζήτησε με τον κ. Μαστραγγελή, αλλά και τον κ. Ιωαννίδη.
- Ο ΛΗΛΑΣ δεν συζητά αλλά συνεχίζει, ενώ ο ένας λέει δεν βάζω μία και ο άλλος λέει πως όλοι πρέπει να τρώνε από ένα παγωτάκι, για να έχει κατανάλωση το μαγαζί  και όλοι μαζί τραγουδούν το "η πιο καλή γκαρσόνα είμαι εγώ"!!!!