Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Εγώ κύριοι δεν γίνομαι καλά με τίποτα. Θα γράφω αλήθειες και δεν θα σκύβω το κεφάλι. Μπορεί εδώ και κάτι μήνες να αντιμετωπίζω το γνωστό πρόβλημα υγείας, μπορεί να έπρεπε να είμαι συνεχώς στο σπίτι γιατί είχαμε και τα προβλήματα υγείας με τους γονείς της Ελένης, αλλά πρώτα ο Θεός από Δευτέρα επιστρέφω στο γραφείο στην.... Αθήνα και σίγουρα θα έχω περισσότερο χρόνο.
Τις τελευταίες μέρες, έδωσα έναν αγώνα και ομολογώ πως τον έχασα. Δεν ήμουν αυτός που θα έπρεπε και μοιραία ηττήθηκα.
Τώρα έχω υποχρέωση να μην σταθώ εμπόδιο σε κανέναν και μάλιστα σε ανθρώπους που αγαπώ.
Κυρίες και κύριοι ζητώ συγγνώμη από δικούς μου ανθρώπους τους οποίους πλήγωσα, αλλά να ξέρουν πως τους αγαπούσα, τους αγαπώ και θα τους αγαπώ πάντα.
Τα υπόλοιπα δεν αφορούν κανέναν.
Το apopsignomi συνεχίζει και ο μπάρμπα Στέλιος δεν αλλάζει ως προς τον τρόπο που έγραφε και γράφει.