Τετάρτη 8 Μαρτίου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Εγώ θα γράφω την αλήθεια κι εσείς να λέτε ότι θέλετε. Αν είχατε "τέτοια" θα απαντούσαμε δημόσια και όχι στα γνωστά στέκια και στις παρέες σας.
Εγώ δεν έχω κανένα συμφέρον από τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ κι έτσι θα μπορούσα να γράψω το "από πίτα που δεν τρως, τι σε νοιάζει κι αν καεί"
Δεν το λέω αυτό και έχω κάθε λόγο να γράφω την άποψή μου, γιατί απλά αυτή η διοίκηση είναι στην θέση αυτή, επειδή έβαλα κι εγώ ένα χεράκι, γιατί ήξερα καλά τι συνέβαινε με την...... προηγούμενη διοίκηση και που θα κατέληγε ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ.
Αν χρειασθεί μπορώ να αποδείξω ενώπιον όλων αυτά που γράφω.
Ρωτάω λοιπόν σήμερα ευθέως. Υπάρχει διοίκηση σήμερα στον ΑΟ ΧΑΛΚΊΣ;
Το 9μελές ΔΣ συνεδριάζει και παίρνει αποφάσεις;
Μέλη του συμβουλίου τακτικά και αναπληρωματικά είναι:
Φαίη Φρατζεσκάκη 
Βασίλης Ταρνανάς 
Θανάσης Παλαιολόγος 
Γιάννης Παύλου 
Κώστας Αναγνωστάκης
Κώστας Ζήσης 
Άρης Γρύλλος 
Μυρσίνη Μαστραντωνά 
Νίκος Τσάλλας 
,...........................
Δήμητρα Παλαιολόγου 
Χρυσόστομος Ζέρβας 

Ο κ. Παύλου είναι αυτός που έχει δηλώσει παραίτηση και το γιατί το ξέρουν και οι πέτρες.
Οι άλλοι προφανώς συνεχίζουν και συναποφασίζουν για τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ και το καλό του.
Εγώ δεν κατηγορώ κανέναν, αλλά είναι κωμικοτραγικά τα όσα συμβαίνουν. Στο προηγούμενο ΔΣ είχαμε άλλα ευτράπελα, που έφταναν μέχρι και στο "στήσιμο" και φυσικά τραγικές επιλογές και λάθος διαχείριση. Τώρα έχουμε μεν ΔΣ αλλά αποφασίζουν κάποιοι άλλοι.
Για να δούμε λοιπόν.
Ποια μέλη του ΔΣ παραμένουν στην θέση τους και συμμετέχουν στις αποφάσεις;
Θα περιμένουμε σήμερα απαντήσεις και μετά θα μπούμε σε λεπτομέρειες για όλες και όλους.