Κυριακή 5 Μαρτίου 2023

......η μοίρα του προπονητή

 - Κύριε Ελευθερίου, καλή σας μέρα. Ευχόμαστε ο επόμενος σταθμός σας να μην έχει αυτό που εσείς λέτε "διαδικασίες" οι οποίες είναι ενάντια στην προπονητική σας φιλοσοφία.
Αγαπητέ Πάνο θα περιμένουμε στην επόμενη ανάρτησή σου να ξεμπερδεψεις λίγο τα πράγματα, ώστε να καταλάβουμε όλοι αυτές τις διαδικασίες με τις οποίες δεν συμφωνείς.
Πιστεύουμε πως δεν θα διστάσεις να γράψεις κάτι ώστε να..... βοηθήσεις το ποδόσφαιρο.


Δήλωση παραίτησης:
"Στην μέχρι τώρα προπονητική μου δράση φρόντισα και φροντίζω να αντιλαμβάνομαι την κάθε δυσκολία και αντιξοότητα με υπομονή πολύ δουλειά, αντίληψη και προπάντων καλή διάθεση πορεύομαι και φροντίζω για τους στόχους που θέτω ο ίδιος στον εαυτό μου αλλά και του εκάστοτε σωματείου που συνεργάζομαι.
Στην παρούσα φάση όμως ορισμένες διαδικασίες είναι ενάντια της προπονητικής μου φιλοσοφίας και κατ’επέκταση ανακοινώνω την παραίτηση μου από την θέση του προπονητή από το σωματείο της ΑΕ ΧΑΛΚΙΔΑΣ.
Τα τελευταία αποτελέσματα δε δικαιώνουν την προσπάθεια τη δικιά μου κι επειδή έμαθα πάντα να αναλαμβάνω τις ευθύνες μου στην παρούσα φάση η ανάληψη των ευθυνών απο τον πιο υπεύθυνο κρίκο του ποδοσφαιρικού τμήματος, είναι επιβεβλημένη για το καλό της ομάδας.
Ευχαριστώ την ΑΕΧ για την τιμή που μου έκανε να μου αναθέσει την τεχνική της ηγεσία αυτούς τους 18 μήνες.
Ένα ξεχωριστό ευχαριστώ στον σπουδαίο πρόεδρο Αντώνη Γεραντωνη έναν παράγοντα αυθεντικό με αρχές και ήθος και τον ευχαριστώ για την συμπαράσταση του.
Εύχομαι τα καλύτερα στην ομάδα και στους ποδοσφαιριστές για τη συνέχεια".