Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Θέλω να ευχαριστήσω τους υποψήφιους οι οποίοι μ΄  εμπιστεύθηκαν και να ξέρουν πως θα κάνω τα πάντα για να εκλεγούν.
Να ξέρουν πως με τα ψέματα και τις φωτογραφίες στο fb, τα ψεύτικα χαμόγελα και οι ψεύτικες υποσχέσεις δεν περνάνε πλέον και δεν κουβαλάνε ψήφους και σταυρούς.
Δυστυχώς υπάρχουν κι αυτοί οι οποίοι πάνε στους έχοντες ανάγκη και τους προσφέρουν τρόφιμα, κρέατα και κανένα ψυγειάκι, για να πάρουν την ψήφο τους.
"Που είσαι καημένε Περικλή" να δεις τον παλιομοδίτη.... Γιαννάκη και να καταλάβεις σε τι κόσμο ζούμε.
Τέλος πάντων.
Αυτές τις μέρες έρχεται και η νέα γραμμή ίντερνετ, για να τρέχουμε με τις αναρτήσεις μας, γιατί όπως έχω γράψει, για μένα αυτές οι εκλογές θα είναι οι τελευταίες.
Θα πάνε όλα καλά και να ξέρετε πως εγώ δεν θα είμαι χρήσιμος σε κανέναν μετά.
Κανείς δεν θα μου τηλεφωνήσει για να πει ευχαριστώ και φυσικά κανείς δεν θα μου τηλεφωνήσει, γιατί θα έχει κάτι να μου προτείνει.
Θα δώσω την δική μου μάχη τις τελευταίες 25 μέρες, για τους υποψηφίους που υποσχέθηκα να βοηθήσω στις Δημοτικές και περιφερειακές εκλογές και στο τέλος θα δούμε τι κάναμε.
Και κάτι τελευταίο. Εγώ εκλογές παριστάνοντας τον ηθικό, τον έντιμο και τον δήθεν, δεν κάνω.
Αυτοί που πάνε με τέτοια συνθήματα να ξέρουν πως δεν μπορούν να ξεγελάσουν κανέναν.
Οι μάσκες έπεσαν και όσες δεν έπεσαν θα φροντίσω να τις ρίξω.