Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2023

Ο μπάρμπα Στέλιος

 - Σήμερα ο μήνας έχει 13, αλλά δεν είναι ούτε Τρίτη, ούτε Παρασκευή, αφού είναι Τετάρτη και μάλιστα η πρώτη από τις 3 τελευταίες του 2023.
Το πήρα το μήνυμα από τον γυρολόγο της αυτοδιοίκησης, ο οποίος κάθε φορά που έχουμε δημοτικές εκλογές, πηγαίνει και σε διαφορετική παράταξη.
Πάντως είναι δεδομένο, πως σε όποιο ψηφοδέλτιο θα είναι.... υποψήφιος, αυτό δεν κερδίζει εκλογές.
Τι μου είπε ο γυρολόγος;
Μου είπε πως καλά να πάθω, αφού δεν κέρδισα τίποτα από τις τελευταίες εκλογές!!!!
Αλήθεια βρε μπουμπούνα, πως έβγαλες αυτό το συμπέρασμα; Λίγο είναι πως δεν έκανα λάθος;
Λίγο είναι πως χάσατε από την Α΄ Κυριακή;
Τι άλλο έπρεπε να κερδίσω δηλαδή;
Αν ήθελα να κερδίσω χρήματα, θα μπορούσα να το είχα διαπραγματευτεί, όπως το έκαναν άλλοι και μεταξύ των άλλων κι εσύ.
Έλα όμως που εγώ δεν είμαι γυρολόγος και κωλοτούμπας και δεν διαπραγματεύτηκα τίποτα.
Κέρδισα γυρολόγε και κέρδισα πολλά. Πρώτα κέρδισα εσένα, αφού βρέθηκες πάλι στην αντιπολίτευση και στην συνέχεια κέρδισα γιατί οι πολλοί δεν πίστευαν πως η Βάκα θα κερδίσει και μάλιστα από την Α΄ Κυριακή.
Θυμάσαι γυρολόγε τι έγραφα μήνες πριν τις εκλογές και μέχρι να βγουν τ΄ αποτελέσματα;
Κέρδισα ή δεν κέρδισα;
Να ξέρεις πως από την Κυριακή των εκλογών και μετά, δεν έχω κανέναν λόγο να συνεχίσω στους ίδιους ρυθμούς. Είχα γράψει πως θα ήταν οι τελευταίες εκλογές, στις οποίες θα είχα θέση και άποψη.
Αγαπητέ γυρολόγε, από την επομένη των εκλογών, κανείς δεν έχει την παραμικρή υποχρέωση απέναντί μου και αυτό με βάζει στην θέση του κερδισμένου.