Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2022

"μπάρμπα Στέλιος" 2

 
- Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν, αλλά δεν φοβάμαι και κανέναν. Δεν είμαι καλύτερος από κανέναν και δεν παριστάνω, ούτε τον Άγιο, ούτε τον έντιμο, ούτε τίποτα από όλα αυτά.
Αν θέλετε είμαι χειρότερος όλων, αλλά δεν παριστάνω ποτέ το κάτι άλλο.
Έχω πάντως ένα καλό. Δεν προσκύνησα και δεν θα προσκυνήσω ποτέ κανέναν.
Αυτό δεν αρέσει σε πολλούς γιατί έχουν μάθει να παριστάνουν τους μάγκες, επειδή έχουν..... λεφτά και έχουμε και περιπτώσεις που παριστάνουν τους μάγκες με τα λεφτά άλλων.
Τα γνωρίζουν όλοι αυτά και απλά δεν μιλούν, για να μην θίξουν τα συμφέροντά τους.
Λοιπόν να τελειώνει το παραμυθάκι με τον ΑΟ ΧΑΛΚΊΣ και δεν γουστάρουμε να μας λέτε μπούρδες. Όποιος θέλει να πει κάτι, ας βάλει από κάτω το ονοματάκι του.
Τα υπόλοιπα είναι μπούρδες.
Εγώ δεν ψήφισα ποτέ για διοίκηση στον ΑΟ ΧΑΛΚΊΣ και δεν έχω καμια ευθύνη.
Θα στηρίξω αν μπορώ κι αν μου ζητηθεί και μέχρι εκεί?