Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022

"ο μπαρμπα Στέλιος"

  - Την καλημέρα μου στον αντιπεριφερειάρχη κύριο Γαλάνη και του εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλά Χριστούγεννα και να είναι πάντα ευτυχισμένος. 
Κύριε Γαλάνη όπως καλά ξέρετε, το θέμα με τα παιδιά τα οποία πηγαίνουν το πρωί και φεύγουν το μεσημέρι από το Γυμνάσιο του Βασιλικού, είναι υποχρεωμένα να διασχίζουν έναν δρόμο με μεγάλη κίνηση αυτοκινήτων, για να βρεθούν στην στάση του λεωφορείου.
Σας ενημέρωσα για το θέμα και..... περίμενα την λύση του. Η λύση θα ήταν να αλλάξει κάπως το δρομολόγιο του αστικού ΚΤΕΛ και να περνά το πρωί και το μεσημέρι από το Γυμνάσιο.
Σας ενημέρωσα για τα παιδιά από το Λευκαντί τα οποία το αστικό ΚΤΕΛ δεν μεταφέρει στα σχολεία, με διάφορες δικαιολογίες.
Θα μου πείτε πως εφαρμόζει αποφάσεις και κανόνες.
Κύριε Γαλάνη, κύριε Αντιπεριφερειάρχη, λυπάμε.
Θα σας παρακαλέσω να μπείτε στα λεωφορεία του αστικού ΚΤΕΛ έστω για μια μέρα.
Αν το κάνετε, τότε θα διαπιστώσετε πως τα περισσότερα λεωφορεία δεν πληρούν τις προϋποθέσεις και φυσικά οι οδηγοί οι οποίοι στην πλειοψηφία είναι και ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων, δεν τηρούν τους κανόνες.
Κύριε Γαλάνη, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας, αλλά δεν έγινε αυτό που μου είπατε πως θα γινόταν από την Τρίτη .
Προφανώς σας είπανε ψέματα η εσείς δεν καταλάβατε τι σας είπανε.
Εγώ πάντως κατάλαβα, πως τα συμφέροντα και οι πολιτικοί πάνε πακέτο.
Τώρα είμαι υποχρεωμένος να αντιμετωπίσω και τα συμφέροντα και τους πολιτικούς.
Καλές γιορτές σου εύχομαι και μετά τις γιορτές θα δούμε αν τελικά υπάρχει και δικαιοσύνη και αρμόδιοι.