Τρίτη 29 Αυγούστου 2023

....σφηνάκια

 - Η δήμαρχος κυρία Βάκα  φωτογραφήθηκε χθες μπροστά στο νέο τετραξονικό το οποίο προμηθεύτηκε ο δήμος και μου γεννήθηκε μια απορία. Που θα χρησιμοποιηθεί αυτό\, ρώτησε ο Γιώργος και ο διπλανός του για να μας πειράξει είπε, πως θα πηγαίνει στο νταμάρι του φίλου του μπάρμπα Στέλιου, του Μάνου δηλαδή για να μεταφέρει κοτρώνες!!!
Όχι καλέ μας φίλε. Το πήρε η Βάκα όχι... για να μεταφέρει τούβλα από το εργοστάσιο της κυρίας Ελένης Βαβουλιώτη, αλλά τα τούβλα που ρίχνουν αυτές και αυτοί που καβάλησαν καλάμι!!!

- Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, εγώ έχω την άποψή μου και ο καθένας την δική του. Δεν παρεξηγώ κανέναν και δεν προσπαθώ να επιβάλω σε κανέναν την δική μου. Την κυρία Ελένη Μιντζιφίρη την εκτιμώ και αυτό δεν αλλάζει, επειδή είναι υποψήφια με την κυρία Παππά. Η Ελένη έχει την δύναμη να είναι ακόμη και πρώτη σε σταυρούς προτίμησης σε αυτό το ψηφοδέλτιο και της το εύχομαι ολόψυχα.