Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2017

Καλημέρα αν και βρέχει!!!

Δεν υπάρχει λόγος να μπω στην διαδικασία να εξηγήσω το οτιδήποτε σε γνωστούς και φίλους.
Όσοι με ξέρουν καταλαβαίνουν καλά και αυτά που γράφω και αυτά που τους λέω όταν συναντιόμαστε ή τα λέμε τηλεφωνικά.
Έχω μάθει να λέω τα ίδια και όταν είναι και όταν δεν είναι μπροστά.
Έχω μάθει να είμαι δίπλα τους όταν κάπου μπορώ να βοηθήσω ...
και δεν τους λέω να μου τηλεφωνήσουν άλλη μέρα.
Αυτά που κάνω για γνωστούς και φίλους, δεν τα διαφημίζω και το ξέρουν.
Δεν μπορώ να τους επιβάλλω να κάνουν κι αυτοί το ίδιο, γιατί  αυτά δεν τα επιβάλλεις.
Επειδή τελευταία κάτι μου χαλάει την διάθεση, αφού δεν μ΄ αρέσει να μου λένε άλλα και άλλα να εννοούν, αποφάσισα να κάνω λίγο στην άκρη και να μην απαντώ σε τίποτα, για φίλους και γνωστούς.
Ελπίζω να μην με παρεξηγήσουν.