Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017

Ανάκληση δηλώσεων

Προς 
- ΕΠΣ ΕΥΒΟΙΑΣ
- Πειθαρχική Επιτροπή
- ΜΜΕ

Αθανασίου Νικολάου Αθανάσιος
Ζητώ συγνώμη

Θα ήθελα να ζητήσω μια ειλικρινή δημόσια συγνώμη από την διοίκηση της ΕΠΣ Εύβοιας και προσωπικά από τον Πρόεδρο κ. Γιάννη Παπακωνσταντίνου για την συμπεριφορά μου προς τον διαιτητή και για τις δηλώσεις μου στα ΜΜΕ. Αναγνωρίζω το λάθος μου και οφείλω να δηλώσω πως ξέφυγα από τα επιτρεπτά όρια και αυτό εξαιτίας της απειρίας μου αλλά και του πάθους που έχω για ....
την ομάδα μου τα ΚΟΣΚΙΝΑ.
Βρίσκομαι στον χώρο του ποδοσφαίρου της Εύβοιας μικρό χρονικό διάστημα και δεν έχω κάποια αμοιβή από την ομάδα μου. Αυτό το πάθος και την αγάπη μου για το ποδόσφαιρο τα πληρώνω και αυτό το γνωρίζουν όλοι. Ξέφυγα. Έκανα λάθος. Είπα πράγματα που δεν έπρεπε να πω, αφού δεν τα πιστεύω. Ξέρω τους αγώνες όλων των ανθρώπων της ΕΠΣΕ. Ξέρω και για την άδικη δίωξη του Προέδρου επειδή ήταν το αγκάθι στα σχέδια κάποιων.
Ζητώ συγνώμη από όλους και θέλω να ζητήσω από τον Πρόεδρο της ΕΠΣΕ και κάθε αρμόδιο να μου δώσει μια τελευταία ευκαιρία, για να δείξω στην πράξη πως στόχος μου είναι να υπηρετήσω το Ευβοικό Ποδόσφαιρο.
Πρόεδρε, κύριε Παπακωνσταντίνου, έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στο πρόσωπό σας και ζητώ την επιείκιά σας αλλά και την ευκαιρία να επανορθώσω.

Με εκτίμηση
προς την ΕΠΣ ΕΥΒΟΙΑΣ
Αθανασίου Νικολάου Αθανάσιος