Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017

Όχι ευχαριστώ

Η ΕΠΣΕ δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα, ούτε και χώρος για πολιτικά και επικοινωνιακά παιχνίδια.
Δεν θα σταματήσω να γράφω την άποψή μου, όσο κι αν κάποιοι θέλουν να μας περάσουν το μήνυμα πως κάνουμε κακό στην παράταξη ή αν θέλετε στο ψηφοδέλτιο Παπακωνσταντίνου!!!
Εγώ αυτό το ψηφοδέλτιο το στήριξα και δεν στήριξα το γενικό, για να στηρίξω κάποιον δικό μου που ήταν στο ψηφοδέλτιο Παπακωνσταντίνου και κάποιους άλλους οι οποίοι πολεμούσαν τον Γιάννη.
Δεν το έκρυψαν άλλωστε αφού έβγαιναν σε ραδιοφωνικές εκπομπές και το δήλωναν καθαρά.
Εμείς δεν ξεχωρίσαμε κανέναν. Κάτι κάναμε κι εμείς και ....
φτάσαμε να παρεξηγηθούμε με τον κύριο Κιούση και όχι μόνο. Άλλοι ήθελαν και τότε την διάσπαση για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα της επιχείρησής τους.
Κύριοι, αφήστε μας στην ησυχία μας. Δεν το κλείνουμε το στόμα μας, ούτε θα σταματήσουμε να γράφουμε την αλήθεια.
Αν οι συνεργάτες του Γιάννη Παπακωνσταντίνου σκύψουν στο κεφάλι σε πιέσεις και εκβιασμούς του τύπου ή εγώ ή φεύγω, εγώ θα συνεχίσω να τους εκτιμώ, αλλά θα τους βάλω και μια ταμπέλα.
Θα παρακαλούσα να μην προσπαθήσει κανείς να μας πείσει να σταματήσουμε.
Εμείς ούτε πολιτικά, ούτε οικονομικά συμφέροντα έχουμε.