Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Καλημερούδια και ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλες και όλους για τις ευχές σας.
Να ξέρετε πως ξέρω να ξεχωρίζω τις ευχές που βγαίνουν αληθινά από μέσα σας και αυτές που είναι τυπικές ή για ξεκάρφωμα.
Όλες είναι καλοδεχούμενες και για όλες απαντώ με ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.
Πάμε τώρα στο θέμα μας.
Θέλω να ευχαριστήσω τους διαιτητές οι οποίοι επικοινώνησαν μαζί μου και μου είπανε τα όσα μου είπανε. Να ξέρουν πως ποτέ και για κανέναν λόγο δεν θα προδώσω την εμπιστοσύνη τους.
Επιτρέψτε μου να καλέσω αυτούς που πιέζουν διαιτητές και.... τους θέλουν με σκυμμένο το κεφάλι, να σταματήσουν να το κάνουν γιατί τους υποτιμούν.
Είναι τραγικό να προσπαθούν να τους δώσουν έτοιμο το ψηφοδέλτιο και να μην τους επιτρέψουν να επιλέξουν μόνοι τους, εκείνους που πιστεύουν πως θα προσφέρουν στην διαιτησία.
Δεν σας κρύβω πως έχω ενημέρωση για όλα και μέχρι την ώρα τον εκλογών θα τα γράψω όλα. 
Αλήθεια ποιοί θα είναι υποψήφιοι; Αυτοί οι οποίοι θέλησαν να διαλύσουν τον Σύνδεσμο;
Αυτοί οι οποίοι πιέζουν διαιτητές για να είναι υποψήφιοι με αντάλλαγμα να έχουν καλή μεταχείριση στους ορισμούς; Το δέχονται αυτό η κυρία Μαργαρίτη και ο κ. Φώτης;
Αυτοί οι οποίοι καλούν για πρώτη φορά τους διαιτητές για να κόψει πίτα η Επιτροπή Διαιτησίας;
Για ποια ηθική και αξιοπιστία μιλούν όλοι αυτοί που όλα τα κάνουν τώρα λίγες μέρες πριν την κάλπη;
Βουνό τα προβλήματα των διαιτητών και δεν θα λυθούν με τους βολεμένους.
Οι διαιτητές πρέπει να έχουν ισχυρό σύνδεσμο και όχι διοίκηση γλάστρα.
Είναι αναξιόπιστοι αυτοί οι οποίοι κατέθεσαν ψέματα στο δικαστήριο και συκοφάντησαν συναδέλφους τους.
Οι διαιτητές δεν θα έχουν καμία απολύτως δικαιολογία. Κανείς δεν θα παίξει με τον Σύνδεσμο. Θα πάνε στο παραβάν και θα " σταυρώσουν" τους υποψηφίους που θέλουν και που πιστεύουν πως θα στηρίξουν τα συμφέροντά τους και τα δικαιώματά τους.
Όποιος νομίζει πως μπορεί να παγιδέψει διαιτητές θα διαπιστώσει πως έκανε λάθος.