Πέμπτη 27 Ιουλίου 2023

..... σουτάκια

 - Ούτε τρελός είμαι, ούτε και περιμένω κάτι από τις όποιες εξελίξεις στον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ. Κάποιοι κάνουν μεγάλη προσπάθεια, να ρίξουν δηλητήριο στην δική μου σχέση με τον κύριο Βασίλη Καρλατήρα και να με εμφανίσουν ως έναν από τους απέναντι. Δεν πρόκειται από την δική μου πλευρά, να πετύχουν κάτι τέτοιο. Τον σέβομαι και τον εκτιμώ και σε καμία περίπτωση δεν θα σταθώ εμπόδιο, στην.... όποια απόφασή του.

- Πάντως το θέμα με τον ΑΟ ΧΑΛΚΊΣ πρέπει να κλείσει τώρα και από Δευτέρα η ομάδα να έχει Διοίκηση και να προχωρήσει στο επόμενο βήμα. Ο κύριος Καρλατήρας δεν συμμετείχε στις δύο τελευταίες διοικήσεις και θα ήμουν ηλίθιος αν του έριχνα τις όποιες ευθύνες.

- Προσπάθησε να βοηθήσει και την διοίκηση του κυρίου Αυλωνίτη και την διοίκηση της κυρίας Φραντζεσκάκη και βρήκε και τον μπελά του.  Εμείς επειδή ξέρει καλά τα του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ του ζητάμε δημόσια να φροντίσει ώστε η ομάδα από Δευτέρα να έχει Διοίκηση.

- Κύριε Καρλατήρα, αγαπητέ Βασίλη, μόλις τελειώσει η περιπέτειά μου, θα συναντηθούμε και θα διαπιστώσεις πως εγώ δεν κάνω κωλοτούμπες και δεν ξεχνάω.