Παρασκευή 28 Ιουλίου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Έλα όποτε θέλεις να μοιραστούμε αυτά που πήραμε από την δήμαρχο κυρία Βάκα. 
Είσαι τραγικός καλέ μου άνθρωπε, γιατί δεν είμαστε όλοι ίδιοι.
Καλά κάνεις και απορείς, αφού δεν πιστεύεις πως αρνήθηκα αυτά που μας έδινε ο δικός σου.
Έβγαλες το συμπέρασμα πως η δήμαρχος μου έδωσε περισσότερα!!!!!!
Ακριβώς έτσι είναι αγαπητέ κύριε.
Μου έδωσε ότι και το 2019 και ότι μου έδινε ο κύριος Ζεμπίλης.... τα προηγούμενα χρόνια.
Θα δυσκολευτείς πολύ να το πιστέψεις γιατί έχεις μάθει αλλιώς, αλλά δεν με πειράζει.
Την υγεία μου να έχω, καλέ μου άνθρωπε και 5 ανθρώπους οι οποίοι όταν χρειαστεί είναι δίπλα μου.
Όταν δεν έχω την υγεία μου, όσα λεφτά κι αν πάρω δεν μπορούν να βοηθήσουν.
Θα δώσω την μάχη μου και σε αυτές τις εκλογές, στηρίζοντας ανθρώπους που εκτιμώ και σέβονται αυτό που κάνω.
Από το αποτέλεσμα θα κριθούμε όλες και όλοι.
Πάντως να μην ανησυχείς. Σε καμία περίπτωση δεν θα με δεις ούτε σε γραφείο τύπου, ούτε ειδικό συνεργάτη δημάρχου.
Έχω την δική μου τρέλα και αυτό το πληρώνω ακριβά.