Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2023

.....ο μπάρμπα Στέλιος

 - Δέχομαι τα πάντα και από τους πάντες, αρκεί να μην χρησιμοποιούν ψέματα και να διαθέτουν τα απαραίτητα στοιχεία για να αποδεικνύουν αυτά που λένε.
Ο  μπάρμπα Στέλιος δεν σκύβει το κεφάλι και δεν κάνει επίθεση σε ανθρώπους οι οποίοι λένε και γράφουν αλήθειες.
Φυσικά τώρα δεν έχουμε εκλογές και κανείς δεν έχει κάποιο λόγο για να φροντίζει να μας λέει καλημέρα ή να λέει και καμιά.... καλή κουβέντα.
Κυρίες και κύριοι, εγώ δεν περιμένω ούτε κάποια θέση, ούτε και κάποια αμοιβή, για να προσφέρω κάποιες υπηρεσίες σε πολιτικούς γενικώς.
Έχω μάθει από μικρός να κάνω αυτό που γουστάρω προεκλογικά και να είμαι μόνος μου μετεκλογικά.
Αυτό είναι γνωστό και μου αρέσει γι΄ αυτό και το συνεχίζω.
Ας το ξαναγράψουμε για μία ακόμη φορά, γιατί κάποιοι ξεχνούν και ξεχνούν εύκολα.
Από τον Φεβρουάριο και μετά, το ρεπορτάζ θα έχει τον λόγο και δεν θα μπορεί να το διαψεύσει κανείς.
Όταν τα στοιχεία και η εικόνα θα μιλάνε, ποιος είναι αυτός που θα μπορέσει να το διαψεύσει;
Όταν κάποιοι έδεσαν τον γάιδαρό τους, όταν κάποιοι πήραν αυτό που ήθελαν, λογικό μοιάζει να μην έχουν ανάγκη κάποιους και να φροντίσουν τους δικούς τους. Το έχουν κάνει και χθες και θα το κάνουν και αύριο.