Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2023

....ο μπάρμπα Στέλιος

 - Τι έπαθες καλέ μου άνθρωπε;
Γιατί αυτή η επίθεση εναντίον μου;
Θα περίμενα να βρεις την δύναμη, να μου τα πεις, χωρίς μεσάζοντες και φυσικά, χωρίς να ρίχνεις λάσπη εναντίον μου στα στέκια σου.
Μπορεί να πονάς, γιατί το 2023 σε πήγε από το κακό στο χειρότερο, αλλά δεν σου έφταιξα εγώ. Εσύ επέλεξες να είσαι σε λάθος πλευρά και να τρως την μία σφαλιάρα μετά την ....άλλη.
Έρχονται μέρες Χριστουγέννων και καλά θα κάνεις να το πάρεις αλλιώς.
Αντιμετώπισε λίγο διαφορετικά τα προβλήματα που μόνος σου δημιούργησες και κοίταξε να τα βρεις πρώτα με τον εαυτό σου και μετά με τους άλλους.
Έφυγαν από κοντά σου άνθρωποι, με τους οποίους είχες καλές σχέσεις και είχατε μια αλληλοβοήθεια. Γιατί συνέβη αυτό;
Γιατί απλά ήθελες να τους χρησιμοποιείς και να παριστάνεις κάτι που δεν ήσουνα.
Τι κέρδισες; Τίποτα απολύτως. Τα έχασες όλα.
Καλέ μου άνθρωπε, λέγε για μένα ότι θέλεις. Δεν μ΄ ενοχλεί η συμπεριφορά σου και δεν θα σου φερθώ ανάλογα, γιατί δεν είναι του χαρακτήρα μου.
Να ξέρεις πάντως, πως εσύ έχασες στηρίγματα και όχι εγώ.