Τετάρτη 23 Αυγούστου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Συγνώμη, αλλά γιατί κάποιες και κάποιοι πονάνε τόσο πολύ με αυτά που γράφω και ρωτάνε να τους πω ποιος με πληρώνει;
Γελάω πραγματικά, αλλά στην ουσία ζημιώνω την τσέπη μου με αυτά που γράφω, γιατί δεν τους στηρίζω όλους, δεν χαϊδεύω τ΄ αυτιά όλων, δεν έχω αναλάβει το γραφείο τύπου κάποιου υποψηφίου και δεν διαφημίζω τους πάντες, όπως κάνουν οι περισσότερες κυρίες και οι κύριοι της επικοινωνίας και είναι βολεμένοι.
Να τελειώνουμε..... λοιπόν μ΄ εσάς τα παρατράγουδα.
όσα και να μου δώσει η Βάκα, δεν θα καλύψω αυτά που χάνω.
Αν κουνούσα το δαχτυλάκι μου και ήθελα, τότε πραγματικά θα μπορούσα να τα είχα πάρει, την ώρα που άλλες και άλλοι δεν κουνάνε απλά το δαχτυλάκι τους, αλλά σήκωσαν ψηλά τα πόδια.
Η διαφορά μας είναι μεγάλη. Δεν μπορούν να υποστηρίξουν αυτό που έχουν αναλάβει και πραγματικά οδηγούν σε λάθος δρόμο τους υποψηφίους.
Μετά τις εκλογές θα γράψω τα λάθη που έκαναν οι επικοινωνιολόγοι αυτών που θα ηττηθούν, πάντα κατά την δική μου άποψη.
Λοιπόν εγώ απάντησα, εσεις θα μας πείτε τώρα πως είναι δυνατόν να πετάτε τα λεφτά σας στον κουβά;;