Πέμπτη 24 Αυγούστου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Εδώ είμαι, άρα είμαι ακόμη ζωντανός, γιατί απλά κάνω καλές δημόσιες σχέσεις με την κουφάλα τον νεκροθάφτη. 
Μπορεί να μην τα καταφέρνω με την πολιτική, αφού αυτό λέει ο αγαπητός κύριος Φωτάκης, αλλά στα πάρε δώσε με τους νεκροθάφτες καλά τα πάω μέχρι σήμερα. Για αύριο έχει ο Θεός.
Λοιπόν σήμερα θα σας αποκαλύψω πως τουλάχιστον 30 ονόματα υποψηφίων σε ψηφοδέλτια για τον Δήμο Χαλκιδέων, μπήκαν στην διαδικασία των εκλογών χωρίς να το θέλουν και απλά πιέσθηκαν επειδή είχαν κάποια υποχρέωση.
- Βάζει η κυρία υποψηφιότητα και της λέει ο πατέρας των... παιδιών της πως καλά θα κάνει να αποσυρθεί, γιατί αυτός και η παρέα συγγενών και φίλων δεν θα την ψηφίσουν!!!!! Η απάντησή της ήταν απλή. "Εντάξει λάθος, αλλά τώρα δεν μπορώ να κάνω πίσω. Πες σε όλους να ψηφίσουν ότι θέλουν.
- Βάζει ο κύριος υποψηφιότητα, επειδή τον φύτεψε άλλος σε ένα ψηφοδέλτιο και όταν του είπα εγώ προσωπικά, να ψάξει για δουλειά, γιατί στο τέλος θα μας πει και μαλάκες, μου είπε μην ανησυχείς, γιατί δεν θα με ψηφίσω ούτε εγώ!!!
Τουλάχιστον 30 τέτοια παραδείγματα υπάρχουν και θα τα δείτε όταν ολοκληρωθεί η καταμέτρηση των σταυρών προτίμησης.
Εγώ στηρίζω αυτά τα άτομα και όχι με λόγια αλλά με πράξεις.
Θα πάμε παρέα μέχρι τις εκλογές, αλλά θα συνεχίσουμε μαζί και μετά από αυτές.
Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.