Τρίτη 22 Αυγούστου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Δεν έχω κανέναν λόγο να μαλώσω με κανέναν και φυσικά δεν έχω κανέναν λόγο να φοβηθώ και τον οποιονδήποτε.
Θα γράφω ελεύθερα την δική μου άποψη και στο τέλος θα κριθούμε όλοι.
Πάει πολύ όμως να καταλήγουν σε ύβρεις..... αυτοί οι οποίοι, είχαν λάθος άποψη όλα τα προηγούμενα χρόνια και κάθε φορά που έχουμε εκλογές, να ξεχνούν την λάθος επιλογή και άποψη που είχαν τα προηγούμενα χρόνια.
Οι εκλογές στις 8 Οκτωβρίου θα τελειώσουν και από το αποτέλεσμά τους θα κριθώ κι εγώ και αυτοί.
Τι θα μείνει;
Θα μείνει το δηλητήριο που έριξαν και μόνο αυτό. 
Εγώ έχω συνηθίσει αυτές τις καταστάσεις και δεν με τρομάζουν. Ξέρουν πως ποτέ δεν θα γλείψω εκεί που έφτυσα. Δεν είναι του χαρακτήρα μου και το έχω ξεκαθαρίσει.
Στήριζα από μικρό παιδί την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ και δεν ακολούθησα ποτέ κανέναν από αυτούς που έφυγαν και ίδρυσαν το δικό τους κόμμα. Αυτοί έφυγαν και ξαναηρθαν πάλι.
Στην Χαλκίδα στήριξα την Δημοτική παράταξη Ζεμπιλη και στην συνέχεια την παράταξη Βάκα που ήταν η συνέχεια Ζεμπιλη.
Ποιος λοιπόν θα μου πει για κωλοτούμπες;
Ας μη γελιόμαστε. Το ψηφοδέλτιο Βάκα είναι η απάντηση σε αυτούς η οποίοι μιλούν για συσπείρωση όλων. Υπάρχει άλλο ψηφοδέλτιο τόσο πολύ πλήρες, τόσο πολύ δυνατό;
Αυτοί οι οποίοι ρίχνουν λάσπη στον ανεμιστήρα, το κάνουν απλά γιατί πιστεύουν πως το fb, θα εκλέξει δήμαρχο!!!
Κάνουν λάθος και το ξέρουν.