Τρίτη 22 Αυγούστου 2023

Θανάσης Καλαβρής

 
Με ιδιαίτερη προσοχή παρακολουθώ τις διεργασίες για τη συγκρότηση ψηφοδελτίων στις ερχόμενες εκλογές στο Δήμο μας και το προεκλογικό κλίμα που έχει πάρει φωτιά προτού ακόμη κατατεθούν οι υποψηφιότητες.
Με την εμπειρία που έχω αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια που και εγώ πολιτευομουν διαπιστώνω με λύπη μου ότι οι εκλογές αυτές θα αφήσουν στους συμπολίτες και στον τόπο μας βαθιές πληγές και αρνητικό αποτύπωμα.
Και αυτό γιατί κάποια στελέχη και από τους δύο συνδυασμούς, πυροδοτουν πολεμικό κλίμα με εκτόξευση απειλών, κατηγοριών, σεναρίων και συκοφαντιων εναντίον αντιπάλων που στην κυριολεξία συνιστά ανθρωποφαγια, βαρβαρότητα, δολοφονία χαρακτήρων.
Έτσι όμως δείχνουν το δρόμο και στους υποστηρικτές τους με αποτέλεσμα να πυροδοτουν το φανατισμό και τη  εχθροπαθεια ανάμεσα τους δημιουργώντας τριγμούς στην κοινωνική γαλήνη.
Επειδή και εγώ προσωπικά έχω αναμειχθεί στις μυλοπετρες της πολιτικής αντιπαλοτητας και έχω ακόμα πληγές, παρακαλώ και ζητώ από τους εμπλεκόμενους να δείξουν ψυχραιμία, νηφαλιοτητα, πολιτικό πολιτισμό έτσι ώστε η προεκλογική περίοδο να περάσει ήρεμα και στο τέλος της διαδρομής να μπορούμε να χαιρετιομαστε στο δρόμο με χαμόγελο και όχι να αλλάζουμε πεζοδρόμιο.
Γιατί η Κορυφαία πολιτική μάχη είναι να αγωνίζομαι να παραμείνω Άνθρωπος.
ΣΗΜ :Την ταπεινή μου γνώμη εκφράζω και ζητώ συγνώμη,
εσείς αποφασίζετε.