Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2023

....ο μπάρμπα Στέλιος

 - Ποτέ καλέ μου άνθρωπο, δεν επιχείρησα να εκδικηθώ ή να ανοίξω πόλεμο με όποιον μου προκάλεσε κακό στην προσωπική ή επαγγελματική μου ζωή.
Έχω έναν δικό μου τρόπο, να απαντώ σε τέτοιους τύπους και ιδιαίτερα σε αυτούς που έχουν καβαλήσει ένα καλάμι και νομίζουν πως είναι κάτι ξεχωριστό και υπεράνω όλων.
Τους αγνοώ και τους αφήνω να δώσουν μόνοι τους την μάχη.... για να πετύχουν τους στόχους τους.
Μπορεί να αισθάνομαι κάπως εξ αιτίας της συμπεριφοράς τους, αλλά επειδή δεν θα ήθελα να αισθανθούν ποτέ άσχημα εξ αιτίας μου, κάνω στην άκρη και τους αφήνω να περάσουν με την φόρα που έχουν πάρει.
Δεν ξέρω τι θα κάνω, όταν θα καταλάβουν πως δεν πρέπει να είσαι υπερόπτης και δεν πρέπει να θεωρείς τους άλλους ηλίθιους, γιατί δεν θα ήθελα να με χαρακτηρίσουν και μαλάκα.
Το μήνυμα είναι σαφέστατο και εύχομαι αργά ή γρήγορα να καταλάβουν πως κανείς δεν πρέπει να πυροβολεί τα πόδια του.