Τρίτη 30 Αυγούστου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Ηρεμήστε όλες και όλοι για να μην χάσΩ κι εγώ την ψυχραιμία μου και τότε θα έχουμε άλλα παρατράγουδα. 
Εγώ  δεν έθιξα κανέναν και καμία από την ομάδα των ΑΒΑΝΤΙΔΩΝ και απλά γράφω την άποψή μου, όχι την άποψη που βλέπω στα όνειρά μου, αλλά αυτή που προκύπτει μέσα από πληροφορίες και γεγονότα.
Μπορεί στις ΑΒΑΝΤΙΔΕΣ να συνεχίζουν το όνειρο, αλλά εμείς δεν μπορούμε να γράφουμε με βάση τα όνειρά μας.
Χθες λοιπόν ξεκίνησε η προετοιμασία της ομάδας και δεν.... είδαμε αυτό που βλέπαμε τις προηγούμενες χρονιές.
Δεν είδαμε φωτογραφίες και σχετικό ρεπορτάζ!!!
Φαίνεται πως κάτι άλλαξε και "η φθηνή" δημοσιογραφία, έδωσε την θέση της στην "απούσα" δημοσιογραφία ή σ΄ αυτή την δημοσιογραφία που περιμένει εντολή για να γράψει κάτι.
Να ευχηθώ στην ομάδα των ΑΒΑΝΤΙΔΩΝ καλή ποδοσφαιρική χρονιά και με υγεία.
Ας μου επιτρέψουν όμως να γράψω πως καλά τα όνειρα, αλλά μόνο με την αλήθεια, θα μπορέσει αυτή η ομάδα να πάει εκεί που θέλει.
Θα προτείνω για ξεκίνημα, να δοθεί μια συνέντευξη τύπου και να ειπωθούν από όλους αλήθειες.
Εγώ δεν θα πάω σ΄ αυτή την συνέντευξη τύπου, γιατί όπως λένε οι εκπρόσωποι της "σοβαρής" δημοσιογραφίας, δεν ανήκω σ΄ αυτή την κατηγορία. Θα κάνω λοιπόν από τώρα τα ερώτηματά μου.
Τι συνέβη πριν τους αγώνες μπαράζ και όλα στράβωσαν;
Τι συνέβη και δεν επιβεβαιώθηκαν αυτοί που είχαν σίγουρη την κατάκτηση του πρωταθλήματος;
Τι συνέβη και η ομάδα έχασε και την δεύτερη θέση;
Τέλος θα στείλω και το μήνυμα.
Κανένα προσωπικό θέμα δεν υπάρχει ανάμεσα σε μένα, στον κύριο Σωτηρίου και στον κύριο Μπλέτσα. Το πρόβλημα το έχουν κάποιοι στην φαντασία τους και πρέπει να το λύσουν