Δευτέρα 29 Αυγούστου 2022

"...ο μπάρμα Στέλιος"

 - Τι μίσος και κακία βγάζουν κάποιοι εναντίον μου; Τόσο πολύ τους ενοχλούν τα σχόλιά μου; Τόσο πολύ τους ενοχλεί η κριτική και η αλήθεια;
Κύριοι "βαράτε" όσο θέλετε. Ούτε θα με τρομάξετε, ούτε θα προσκυνήσω. 
Θα πάμε έτσι μέχρι το τέλος. Δεν θα λέτε εσείς τις μπούρδες σας κι εγώ θα σας έχω στο απυρόβλητο.
Μία σας και μία μου.
Ούτε άγιοι είσαστε ....ούτε καθαροί και έντιμοι και δεν το γράφω εγώ, αλλά όσες και όσες συνεργάστηκαν μαζί σας.
Το πρόβλημά σας είναι πλέον μεγάλο, γιατί άρχισαν "να κελαϊδούν" πουλάκια και μάλιστα πολύ.
Ο μπάρμπα Στέλιος έχει αυτά που πρέπει να έχει και γράφει με το σταγονόμετρο. Όταν φτάσω στο "δεν πάει παραπέρα" θ΄ απλώσω τα λερωμένα τ΄ άπλυτα στα μανταλάκια και πλέον θα μάθουν όλοι τον ρόλο του καθενός.
Ο μπαρμπα Στέλιος δεν έχει να φοβηθεί κάτι, αφού ο βρεγμένος την βροχή δεν την φοβάται και φυσικά εμένα το τσαλάκωμα δεν με τρομάζει.
Αφήστε λοιπόν τις προσπάθειες που κάνετε για να παριστάνετε τους καλούς και έντιμους, γιατί έτσι ο κρότος θα είναι μεγαλύτερος.
Η κυρία μίλησε και είπε πολλά.....