Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2023

....ο μπάρμπα Στέλιος

 - Φαίνεται πως κάποιοι δεν με ξέρετε καλά, αλλά που θα πάει θα με μάθετε και δεν θ΄ αργήσει να έρθει αυτή η ώρα.
Για τους ανθρώπους που  εκτιμώ, είμαι ικανός να κάνω τα πάντα, χωρίς να υπολογίσω τίποτα απολύτως.
Στην μέχρι τώρα ζωή μου έχω ζήσει πολλά και πλέον μπορώ να λέω πως δεν φοβάμαι να λέω την αλήθεια και να μην υπολογίζω και το κόστος.
Σύντομα κλείνει ένας ακόμη κύκλος μου, στο χώρο της ενημέρωσης και κλείνει ενώ μπορούσα να συνεχίσω, αφού... όπως λέει ο λαός, είμαι καβάλα στο άλογο μετά από 4 εκλογές μέσα στο 2023 και αφού όλες τις κέρδισαν τα ψηφοδέλτια που εγώ με τον δικό μου τρόπο στήριξα.
Κάποιοι δεν με άκουσαν και κάποιοι άλλοι δεν έπαιξαν καθαρά.
Είμαι από αυτούς που λένε πως στις εκλογές όλα επιτρέπονται, ακόμη και τα χτυπήματα κάτω από την μέση.
Εγώ δεν τα χρησιμοποιώ, γιατί απλά δεν χρειάσθηκε. Αν χρειαζόταν μπορεί και να τα χρησιμοποιούσα. Στις δημοτικές εκλογές της  8ης Οκτωβρίου, αυτά τα χτυπήματα χρησιμοποιήθηκαν, από  πολλούς και μάλιστα κάποιοι τα χρησιμοποίησαν εναντίον μου.
Δεν μ΄ ενόχλησε, γιατί θα απαντήσω και μάλιστα πολύ σκληρά.
Θα χάσουν τον ύπνο τους και αιτία θα είμαι εγώ.
Μπορεί το apopsignomi να σταματήσει, αλλά εγώ θα είμαι εδώ μέχρι να κλείσω τα μάτια μου.
Κυρίες και κύριοι, κάθε αρχής και εξουσίας, καλή συνέχεια να έχετε και να κάνετε σωστά την δουλειά σας και να μην δώσετε δικαιώματα.
Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου και δεν κρατώ κακία για καμία και κανέναν.
Μπορεί να αισθάνομαι αδικημένος, αλλά δεν  μου φταίνε οι άλλοι. Ας πρόσεχα.
Θα ήθελα να μου επιτρέψετε, να κάνω τώρα τις επιλογές μου, χωρίς να δώσω σε καμία και σε κανέναν λογαριασμό και ιδιαίτερα σε πρόσωπα, τα οποία κάτι κέρδισαν από τον δικό μου αγώνα.