Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2023

....μπάρμπα Στέλιος

 - Καλύτερα να μασάτε, παρά να μιλάτε κυρία μου, γιατί αυτά που λέτε σας κοστίζουν πολύ περισσότερο, από το να τρώτε 18 ώρες το 24ωρο και αφήνω 6 ώρες για ύπνο και τις ανάγκες σας στην τουαλέτα.
Τι θέλετε να μου πείτε;
Σας ενοχλεί ο τρόπος που γράφω;
Δυστυχώς δεν μπορώ να τον αλλάξω τώρα. Είμαι στα 66 χρόνια μου κι αφού δεν κατάφεραν να με αλλάξουν μέχρι τώρα, δεν πρόκειται να.... αλλάξω ποτέ.
Επέτρεψέ μου όμως να σου απαντήσω.
Εγώ είμαι στον χώρο της ενημέρωσης από 14 χρονών και κάτι εχω μάθει δίπλα σε αξιόλογους ανθρώπους της ενημέρωσης.
Εσείς κυρία μου από πότε μάθατε να γράφετε όλα αυτά που γράφατε προεκλογικά;
Μήπως να τα βάλουμε να τα διαβάσετε για να διαπιστώσετε κι εσείς πως γράφατε μπούρδες και κάνατε σχόλια που ήταν για γέλια;
Θα το κλείσω εδώ με κάτι απλό.
Κυρία μου είσθε ΜΕΣΑ;
Αν ναι, τότε βγείτε ΑΜΕΣΑ έξω, να σας χτυπήσει ο καθαρός αέρας και όλα θα πάνε καλά.