Τετάρτη 21 Ιουλίου 2021

"ο μπάρμπα Στέλιος"

- Μου τηλεφώνησε χθες ένας άνθρωπος της αυτοδιοίκησης και με ρώτησε κάποια πράγματα. Του απάντησα με ειλικρίνεια και τον ευχαριστώ που και ο ίδιος είναι ειλικρινής μαζί μου. 
Μπορεί να είναι από τους λίγους που καταλαβαίνουν κάποια πράγματα και έχουν σταθεί δίπλα μου, ενώ μάλλον εγώ δεν ήμουν ποτέ, όσο δίπλα του θα έπρεπε.
Δεν ξέρω ειλικρινά, αν θα μπορέσω κάποια στιγμή να ανταποδώσω κάποια πράγματα, αλλά να ξέρει πως δεν θα νοιώσει ποτέ από τον μπάρμπα Στέλιο, αυτό που λέμε "αχαριστία".
Είπαμε πως οι μέρες είναι περίεργες και οι δυσκολίες ....πολλές, αλλά "κοντά στα ξερά δεν θα κάψουμε και τα χλωρά".
Όσο θα έχω την υγεία μου και την διαχείριση του apopsignomi, θα είμαι δίπλα του και φυσικά δίπλα στους συνεργάτες του αυτοδιοικητικούς.
Το σταματώ εδώ, γιατί είναι σαν να έχω χορέψει για μία ώρα πεντοζάλη και δεν είμαι και Κρητικός!!!