Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Απάντηση Messapianews στην ανακοίνωση του Ηρακλή Ψαχνών

Υποσημείωση Γιάννη Ρουσόδημου:
Περιγράψαμε μία πραγματικότητα και εισπράττουμε ύβρεις, λάσπη και παραπληροφόρηση. Εμείς μιλήσαμε με συγκεκριμένο έγγραφο. Πονάει η αλήθεια; Πονάει, όπως όλα δείχνουν. Προσωπικά δεν προσβάλλομαι καθόλου από την ανακοίνωσή σας. Το που βρίσκομαι κοινωνικά και επαγγελματικά δεν θα μου το υποδείξετε εσείς. Λυπάμαι ειλικρινά, που θα αναγκαστώ να ασχοληθώ και άλλο μαζί σας. Και να θυμάστε κάτι. Πατριώτης, δεν είναι αυτός, ο οποίος στο βωμό του οποιουδήποτε συμφέροντος δεν λέει την αλήθεια. Πατριώτης είναι αυτός, που με γνώμονα το κοινό καλό υπερασπίζεται τις φωνές όλων. Το messapianews δεν έχει την ανάγκη μιας δράκας φανατικών. Το messapianews είναι.... καθιερωμένο στη συνείδηση της τοπικής κοινωνίας, στους πανεπιστημιακούς κύκλους με τους οποίους συνεργάζεται με σωρεία ρεπορτάζ και εργασιών και θα παραμείνουμε πιστοί στην ανίχνευση της αλήθειας και στην προβολή της.
Ο Ηρακλής Ψαχνών, για μας είναι ιδέα. Ποτέ μα ποτέ δεν είπαμε ότι δεν χαιρόμαστε για την επιτυχία του ή για το γεγονός ότι σύντομα θα βρεθεί στην μεγάλη εθνική κατηγορία. Αφήστε τον Ηρακλή ήσυχο. Εμείς περιγράψαμε δραστηριότητες προσώπων και ανθρώπων. Και το μόνο που είπαμε σε εκείνο το δημοσίευμα, το οποίο είναι στην διάθεση οποιουδήποτε, είναι ότι το κόστος που ζητάτε για το γήπεδο, είναι τεράστιο για την τοπική κοινωνία, εκτός αν εσείς από την τσέπη σας το χρηματοδοτήσετε. Το μόνο που είπαμε είναι ότι την ώρα που ζητάτε αυτό το υπερμεγέθες κόστος, την ίδια ώρα σωματεία, σύλλογοι, Ολυμπιονίκες και αθλητές που φέρουν το εθνόσημο δεν έχουν χώρο στέγασης. Ποιος είναι υποκριτής λοιπόν;
Τώρα σε ότι αφορά τους χαρακτηρισμούς σας αν είναι δυνατόν (ποιοι κάνουν χαρακτηρισμούς για εμάς). Σας φέρνω έναν-έναν στο μυαλό μου και τρελαίνομαι με τις φάτσες σας και όσα γνωρίζω. Και πολλοί από εσάς γνωρίζετε ότι τα γνωρίζω από πρώτο χέρι και δεν θέλω να επεκταθώ, για κακίες, για δύσκολα παιδικά χρόνια κ.ο.κ. τουλάχιστον σε ότι αφορά εμένα και τους συνεργάτες μου, σας λέω ότι η βλακεία είναι ανίκητη και το αποδεικνύετε με αυτή σας την ανακοίνωση.
Κύριοι του Ηρακλή Ψαχνών, μάθετε ότι το messapianews θα είναι εδώ. Θα επεκταθεί και άλλο. Δεν μας ακουμπάνε τα όσα λέτε. Γιατί περιγράψαμε ένα πραγματικό περιστατικό, το οποίο υπέγραφε ο πρόεδρός σας. Δεν σας βρίσαμε, όπως εσείς μας βρίζετε καθημερινά. Δεν σας προσβάλαμε  φέρνοντας στην επιφάνεια ένα ζήτημα που αφορά στο σύνολο των Δημοτών τούτου του Δήμου. Αντιθέτως αν δείτε το δημοσίευμα και το ξανά διαβάσετε, θα δείτε ότι πραγματικά χαιρόμαστε για το ότι είστε βαθμολογικά εκεί που είστε τώρα.
Τώρα σε ότι αφορά την σάτιρα που παραβάλλαμε, καλώς την παραβάλλαμε για να δείξουμε το μέγεθος του αιτήματός σας, όταν εσείς μιλάτε για σουίτες στο γήπεδο των Ψαχνών.
Τέλος μας άρεσε η αναφορά σας στο Gor Vidal. Αλήθεια αν σας πάρω έναν-έναν και κρίνω από τις γνώσεις και τις σπουδές σας, ποιος σας το ψιθύρισε στο αυτί; Αλήθεια πάντως το βρίσκω χαριτωμένο αλλά δεν αφορά την ταπεινότητά μας. Επειδή λοιπόν ούτε σας προσβάλλαμε, ούτε σας βρίσαμε, όπως εσείς μας βρίζετε, διότι αυτό κάνετε με την επιστολή που βγάλατε και δεν αρμόζει σε διοίκηση ομάδας, η οποία πέρα από τον αθλητισμό και το άθλημα που υπηρετεί,  πρέπει διάγει ήθος. Αλλά εσείς και στην επιστολή σας συμπεριφέρεστε "γηπεδίκα". Αλλά και επειδή, γεγονός το οποίο πολλοί από εσάς δεν το γνωρίζετε, υπήρξα ποδοσφαιριστής με προπονητή το νυν πρόεδρό σας, και έτσι δεν περίμενα κάτι καλύτερο από αυτή την επιστολή.
Δεν λέτε όμως όλη την αλήθεια. Η αλήθεια είναι ότι ασχοληθήκαμε με ένα κοινωνικό ζήτημα, από την στιγμή που μεταβιβάζετε στο Δήμο. Και έχουμε κάθε δικαίωμα να σας ελέγξουμε όταν πρόκειται για δημόσια χορηγία σε χρήμα.
Αν νομίζετε τώρα ότι μας έχετε στριμώξει στην γωνία, λόγω "της δύναμης που έχετε" ή λόγω του γεγονότος ότι έχετε "λαό" μαζί σας, σας λέω ευθαρσώς ότι δεν έχω μάθει να φεύγω από πουθενά. Εδώ είμαι, στα Ψαχνά που μεγάλωσα. Εδώ δραστηριοποιούμαι και εδώ θα ζήσω και θα πεθάνω. Και ακριβώς επειδή δεν σας έβρισα, όπως εσείς με βρίζετε, διότι όταν βρίζετε το messapianews βρίζετε και εμένα, κάνω ήδη την τελευταία σημείωση και καλείστε να την λάβετε πολύ σοβαρά υπόψιν όλοι.
Μετά το δημοσίευμα, δέχτηκα σωρεία ανωνύμων τηλεφωνημάτων στο σπίτι μου καθώς και στο γραφείο μου. Τα τηλέφωνα ήταν υβριστικά και έως σημείου απειλητικά, εάν λάβω υπόψιν μου ότι μιλούσαν για ξυλοδαρμό μου και αν λάβω υπόψιν μου ότι "κοινωνός" των τηλεφωνημάτων γινόταν και η οικογένειά μου. Θέλετε να πιστέψω και εγώ με την σειρά μου  ότι τα τηλεφωνήματα αυτά ήταν τηλεφωνήματα "αγανάκτησης"; "Επαναστάτησαν οι οπαδοί σας"; "Οι οργανωμένοι φίλαθλοί σας"; Και αν "επαναστάτησαν" από "μόνοι" τους, γιατί επαναστάτησαν; Γράψαμε κάτι που ήταν ψέμα; Αδικήσαμε την προσπάθειά σας; Σας είπαμε ότι δεν αξίζετε να βρίσκεστε εκεί που βρίσκεστε βαθμολογικά; Τότε, όπως εσείς μας περιγράφετε στην επιστολή σας, έτσι και εγώ λέω ότι τους κατευθύνατε να το κάνουνε. ένα και μόνο ένα λέω και το λέω με βαριά καρδιά και πολύ στεναχώρια γιατί γνωρίζω τα πρόσωπά σας: Από εδώ και πέρα έχετε ατόφια την ευθύνη για το αν συμβεί κάτι ή αν θα δημιουργηθεί το οποιοδήποτε επεισόδιο εις βάρος μου, εις βάρος συνεργάτη μου ή τέλος εις βάρος του οικογενειακού μου περιβάλλοντος. Γιατί όταν μιλάτε για αλήθειες θα τα λέτε όλα.
Κλείνοντας σας εύχομαι καλή επιτυχία, εύχομαι να είστε το καλοκαίρι στην Super League αλλά πολύ περισσότερο εύχομαι να μάθετε να δέχεστε ότι θα ελέγχεστε σε ζητήματα που αφορούν το δημόσιο συμφέρον. Εμείς θα συνεχίσουμε να μιλάμε με έγγραφα και τοποθετήσεις επίσημες, όπως αυτές που έγιναν στο Δημοτικό Συμβούλιο. Δεν θα μιλάμε με ανακοινώσεις, οι οποίες βασίζονται σε τοπικά ψευτοδιλήμματα ή στο να παρασύρουν μαζί τους "οπαδικά" ορισμένους συμπολίτες μας.
Όπως λοιπόν αντιλαμβάνεστε σας λέμε ότι μιλάμε με αποδείξεις. Με δικά σας έγγραφα, τα οποία προβάλαμε στον κόσμο για να γνωρίζει και με τις επίσημες τοποθετήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου μας και τα όσα ειπώθηκαν εκεί, τα οποία δεν είδαμε να σχολιάζετε, μιας και αποτελεί το κορυφαίο όργανο διοίκησης του Δήμου μας.
Στην διάθεσή σας πάντα
Γιάννης Ρουσόδημος