Σάββατο 4 Απριλίου 2009
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Με το ενδιαφέρον να περιορίζεται στην «ουρά» της βαθμολογίας και στην κατάκτηση της 5ης θέσης, συνεχίζεται αύριο το πρωτάθλημα ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας.
Από τις αναμετρήσεις της 28ης αγωνιστικής ξεχωρίζει ο αγώνας στο «Κλεάνθης Βικελίδης», όπου ο Αρης θα φιλοξενήσει τον ΟΦΗ. Οι γηπεδούχοι θέλουν την νίκη για να παραμείνουν στην διεκδίκηση της 5ης θέσης και των μπαράζ για τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, ενώ οι Κρήτες χρειάζονται οπωσδήποτε τους τρεις βαθμούς για να διατηρήσουν τις ελπίδες τους για παραμονή στην κατηγορία.
Παράλληλα, η Λάρισα που έχει πλεονέκτημα για την 5η θέση, υποδέχεται τον Πανιώνιο και με νίκη θα κάνει σημαντικό βήμα προς την επίτευξη του συγκεκριμένου στόχου.
Ο πρωταθλητής Ολυμπιακός φιλοξενείται στην Λειβαδιά από την τοπική ομάδα που με νίκη θα εξασφαλίσει σε μεγάλο βαθμό την παραμονή της στην Σούπερ Λίγκα, ενώ ο Παναθηναϊκός υποδέχεται την Ξάνθη και θέλει την νίκη, έτσι ώστε να μείνει στην 2η θέση.
Επίσης, ο ΠΑΟΚ δοκιμάζεται στην Τρίπολη με τον τοπικό Αστέρα σε μία ανοικτή αναμέτρηση, ενώ η ΑΕΚ φιλοξενείται στην Κομοτηνή από τον Πανθρακικό που εκτός απροόπτου θα αγωνίζεται στην Σούπερ Λίγκα και στο νέο πρωτάθλημα.
Τέλος, ο Ηρακλής παίζει στην Φυλή με τον υποβιβασμένο Θρασύβουλο και θέλει τους τρεις βαθμούς για να κάνει αποφασιστικό βήμα για την παραμονή του, ενώ Εργοτέλης και Πανσερραϊκός θα αναμετρηθούν στο «Παγκρήτιο» σε μία αναμέτρηση όπου μόνο οι φιλοξενούμενοι έχουν βαθμολογικό ενδιαφέρον, αφού μαθηματικά ελπίζουν σε παραμονή.
Το πρόγραμμα και η βαθμολογία, έχουν ως εξής:
Κυριακή 5 Απριλίου (19:00)
Λεβαδειακός-Ολυμπιακός
Παναθηναϊκός-Ξάνθη
Πανθρακικός-ΑΕΚ
Λάρισα-Πανιώνιος
Θρασύβουλος-Ηρακλής
Εργοτέλης-Πανσερραϊκός
Αστέρας Τρίπολης-ΠΑΟΚ
Αρης-ΟΦΗ
ΔΗΜΟΣ Ν. ΑΡΤΑΚΗΣ
ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ Ν. ΑΡΤΑΚΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ 44 ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ:
ΠΡΑΤΣΟΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 17 (38%)
ΑΛΛΟΝ 10 (22%)
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 6 (13%)
ΦΩΤΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ 6 (13%)
ΓΚΕΚΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 5 (11%)
ΔΗΜΟΣ ΛΗΛΑΝΤΙΩΝ
ΑΠ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΗΡΑΝ:
ΜΠΕΝΕΤΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ 73 (57%)
ΛΥΜΠΕΡΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ 16 (12%)
ΧΑΛΙΩΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 14 (10%)
ΚΑΡΥΣΤΙΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ 11 (8%)
ΑΛΛΟΝ 8 (6%)
ΚΟΡΟΖΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ 6 (4%)
ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ
ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΙΣΤΙΑΙΑΣ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΔΗΜΑΡΧΟΥ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΚΡΙΕΖΩΤΟΥ ΠΟΥ ΕΦΑΠΤΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΙΣΤΙΑΙΑΣ. ΕΚΛΕΙΣΕ ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΑΛΛΟΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΝΤΑΣΡΑΓΔΑΙΑ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ .
ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΠΛΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Η ΟΔΟΣΛΙΧΑΔΙΩΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΑΤΩ ΠΛΑΤΑΝΟ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΔΥΟΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ.
ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑ ΜΕΡΙΜΝΟΥΣΕ ΝΑ ΦΤΙΑΧΘΟΥΝ ΟΙ ΛΑΚΚΟΥΒΕΣΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΘΟΣΟΝ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΟΧΕΥΟΥΝ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΡΟΚΛΗΣΗΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ.
ΣΤΕΛΝΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΟ ΛΙΧΑΔΙΩΤΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΛΑΚΚΟΥΒΕΣ..
ΝΙΚΟΛΑΟΣ.Σ.ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
απο voriaevia
Νέα δημοσκόπηση
Κατά 4,7% προηγείται το ΠΑΣΟΚ σύμφωνα με δημοσκόπηση της Metron Analysis για την εφημερίδα «Ημερησία».
Ειδικότερα,στην πρόθεση ψήφου για τις βουλευτικές εκλογές το ΠΑΣΟΚ λαμβάνει 34,4% και ακολουθούν ΝΔ 29,7%, ΚΚΕ 7,5%, ΣΥΡΙΖΑ 6%. ΛΑ.Ο.Σ. 4,9% και Οικολόγοι Πράσινοι 3,4%. Για τις ευρωεκλογές η διαφορά μεταξύ των δύο κομμάτων είναι 2,9% υπέρ του ΠΑΣΟΚ.
ΠΙΠΕΡΓΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ
ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
Όλα μπορεί να τα περιμένει κανείς από μια κυβέρνηση που παραπαίει και καταρρέει!
Αποκορύφωμα αυτής της κατάστασης η εικόνα που παρουσιάζει το Υπουργείο Παιδείας. Δυστυχώς οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών έτοιμες από την Τρίτη 31/3/09 και όμως δεν ανακοινώθηκαν την επόμενη όπως είχαμε συνεννοηθεί με το αρμόδιο τμήμα (συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ και ταυτόχρονα ανακοίνωση ονομάτων).
Ανακοινώθηκαν Παρασκευή 3/4/09.
Το γιατί αυτονόητο, έπρεπε να ανακοινωθούν πρώτα μέσω Γραφείων Βουλευτών και Υπουργών, έπρεπε να είναι «όμηροι» οι συνάδελφοί μας στα κελεύσματα των κομματαρχών. Και μετά να μάθουν για τη μετάθεσή τους οι αξιοπρεπείς δάσκαλοι κι αυτοί που δεν τρέχουν στα Βουλευτικά Γραφεία.
Πίστευαν ότι έτσι εξαγοράζονται συνειδήσεις. Έτσι αλιεύονται οι «ψηφοφόροι».
Το ερώτημα που τίθεται ποιος και ποια ανώτερη δύναμη έδωσε την εντολή στον Πρόεδρο του ΚΥΣΠΕ να αναβάλει τη συνεδρίαση; Δεν υπήρχε συνεννόηση Προέδρου - Τμηματάρχη; Ποιος εμπαίζει τον κλάδο των εκπαιδευτικών Π.Ε.; Ποιος κοροϊδεύει ποιόν;
Καλώ τον Υπουργό της Παιδείας να πάρει θέση και να ζητήσει ευθύνες από στελέχη που τον εκθέτουν. Ο ανώνυμος δάσκαλος ήταν και είναι πάντα υπερήφανος και ουδέποτε πρόκειται να υποκύψει σε εντολοδόχους και σ' αυτούς που αποβλέπουν σε εξαγορά συνειδήσεων, θέτοντας, πάνω απ' όλα το κομματικό συμφέρον.
Σ' αυτούς ταιριάζει το «Αιδώς Αργείοι».
Όσο για κάποιους νεόκοπους κυβερνητικούς εκπροσώπους της ΔΑΚΕ (Αν. Αττική) που έχουν αναλάβει να στηρίξουν τα αστήριχτα, η μακρόχρονη συνδικαλιστική πορεία και το ήθος μου δεν μου επιτρέπουν να ασχοληθώ μαζί τους. Τους παραπέμπω στην κρίση των συναδέλφων μου.
Καραγιάννης Θωμάς
Αιρετός ΚΥΣΠΕ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ κ. ΑΪΔΙΝΗ
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΚΑΒΑΛΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ
ΑΡΙΑ ΑΓΑΤΣΑ
Έχετε αποδείξει ότι δεν χαμπαριάζεται απο τέτοιες συμπεριφορές και λοβιτούρες!Μην αφήνετε να εκθέτουν την δημοτική αρχή και τον Δήμο.
Τώρα στην κ. Αγάτσα η οποία μάλλον έχει θυμώσει μαζί μας απο προηγούμενες αναφορές και σταμάτησε να μας στέλνει και τα δελτία τύπου έχουμε να της πούμε το εξής:
Απο τέτοιες "τιμωρίες" δεν καταλαβαίνουμε τίποτα!
Καλά θα κάνετε να σταματήσετε να απασχολείτε τους υπαλλήλους που πληρώνουμε εμείς και αν θέλετε άτομα να εργάζονται για εσάς να τους πληρώσετε απο την τσέπη σας!Καλά θα κάνει και η Τοπική Οργάνωση του ΠΑΣΟΚ να πάρει και αυτή θέση για το θέμα! Έχουν άδικο που λένε κάποιοι ότι "το ΠΑΣΟΚ πρίν πάρει την εξουσία άρχισε τα αλλωνίσματα;". Σας ρωτώ έχουν άδικο;;;
από thiva-press.
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Η Ευρώπη ως τουριστικός προορισμός διέρχεται κρίση και πρέπει να απαντήσει με αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών φιλοξενίας, με ευνοϊκότερες τιμές και με την περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος, τόνισε ο εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Τουρισμού - ETC (European Travel Commission) Άρτουρ Ομπεράσερ, ο οποίος μετέχει στη συνεδρίαση της Γενικής Συνέλευσης της Επιτροπής που διεξάγεται στο Βελιγράδι.
Οι αναλύσεις των οικονομολόγων δείχνουν ότι οι τουρίστες λόγω της κρίσης στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε κοντινούς προορισμούς και σε σύντομα ταξίδια, αντί για διακοπές σε υπερατλαντικές χώρες, υπογράμμισε ο κ. Ομπεράσερ.
Τόνισε ακόμη τη σημασία του τουρισμού για την οικονομική ανάπτυξη της Σερβίας και συμπλήρωσε ότι προς την κατεύθυνση αυτή μπορεί να συμβάλει και η σύνδεση με άλλες τουριστικές χώρες μέσω κοινής προβολής σε διεθνείς αγορές.
Ο γενικός γραμματέας Τουρισμού της Σερβίας, Γκόραν Πέτκοβιτς χαρακτήρισε τη συνεδρίαση της Γενικής Συνέλευσης της ETC, στην οποία μετέχουν εκπρόσωποι 29 χωρών - μελών και διευθυντές τουριστικών οργανισμών, ευκαιρία για τη Σερβία να μάθει χρήσιμα στοιχεία από τις χώρες που έχουν αναπτυγμένη τουριστική βιομηχανία.
Η οικονομική κρίση και τα μέτρα που λαμβάνουν οι εθνικοί τουριστικοί οργανισμοί, καθώς και οι προγνώσεις για το 2009 είναι τα θέματα που εξετάζονται στη συνεδρίαση.
«Αναμένω η συνάντηση να δώσει σημαντικές απαντήσεις τη στιγμή που ο κόσμος είναι αντιμέτωπος με την οικονομική κρίση, η οποία σε μεγάλο βαθμό πλήττει και τον τουρισμό», σημείωσε ο κ. Πέτκοβιτς.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Τουρισμού είναι η ένωση εθνικών τουριστικών οργανισμών της Ευρώπης και ιδρύθηκε πριν από 60 χρόνια με στόχο την προώθηση του ευρωπαϊκού τουρισμού ως ενιαίου προϊόντος, εκτός της ευρωπαϊκής ηπείρου.
Η Επιτροπή εδρεύει στις Βρυξέλλες και μέλη της είναι 39 εθνικοί τουριστικοί οργανισμοί ευρωπαϊκών κρατών.
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
Χρόνια τώρα συνομολογούμε όλοι μας ότι η νέα εποχή επιβάλλει, αλλά και διευκολύνει, κάθε προσπάθεια που στόχο έχει να κάνουμε πραγματικότητα το όραμα του Οικουμενικού Ελληνισμού. Στα προηγούμενα χρόνια, υιοθετώντας ιδέες και απόψεις των απανταχού Ελλήνων, κάναμε σημαντικά βήματα. Σήμερα, είμαστε στο σημείο όπου ο καθένας καλείται να αποδείξει την ειλικρίνεια, τη συνέπεια, τη συμβολή του στην προσέγγιση του κρίσιμου αυτού εθνικού στόχου. Είναι ώρα ευθύνης απέναντι στις Ελληνίδες και στους Έλληνες, όπου κι αν ζουν.
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Οι πολιτικές δυνάμεις αναλάβαμε -με τη Συνταγματική Αναθεώρηση του 2001- συγκεκριμένες δεσμεύσεις απέναντι στον Απόδημο Ελληνισμό. Δεσμεύσεις που αφορούν:
Πρώτον: Την υποχρέωση του Κράτους να μεριμνά για τη ζωή των Αποδήμων και τη διατήρηση των δεσμών τους με τον Εθνικό Κορμό.
Δεύτερον: Την ψήφιση νόμου που να ρυθμίζει την οργάνωση, τη λειτουργία και τις αρμοδιότητες του Συμβουλίου Απόδημου Ελληνισμού. Και
Τρίτον: Την ψήφιση νόμου που να δίνει στους εκτός Επικρατείας Έλληνες εκλογείς τη δυνατότητα να ψηφίζουν από τον τόπο της διαμονής τους, αλλά και να εκλέγονται στην Εθνική Αντιπροσωπεία. Η πρώτη από τις δεσμεύσεις αυτές είναι βασική αρχή της πολιτικής μας.
- Αναπτύσσουμε δράσεις που κάνουν πιο ουσιαστική, πιο λειτουργική τη σχέση ανάμεσα στους Απόδημους Έλληνες και το Εθνικό Κέντρο.
- Εντείνουμε τις προσπάθειες που στόχο έχουν τη διατήρηση της ελληνικής γλώσσας στους ομογενείς μας της δεύτερης, της τρίτης και της τέταρτης γενιάς.
- Στηρίζουμε το έργο των λειτουργών, που διδάσκουν τη γλώσσα και τον πολιτισμό μας στις ελληνικές παροικίες.
- Ενισχύουμε σημαντικές πολιτιστικές δραστηριότητες στις κοινότητες των απανταχού Ελλήνων. - Στηρίζουμε τις έδρες Ελληνικών Σπουδών, που λειτουργούν σε πανεπιστήμια του εξωτερικού και επιδιώκουμε τη δημιουργία νέων εδρών.
Η δεύτερη από τις συνταγματικές δεσμεύσεις, ο νόμος για το Συμβούλιο του Απόδημου Ελληνισμού, είναι επίσης πραγματικότητα και μάλιστα από το 2006. Σήμερα, οι ομογενείς μας στις πέντε ηπείρους, έχοντας ως σημείο αναφοράς το Συμβούλιο Απόδημου Ελληνισμού, τις περιφερειακές του Συνελεύσεις και τα Δίκτυα Νεολαίας, μπορούν να λειτουργούν σε μια οργανωμένη βάση. Διαθέτουν και αξιοποιούν ένα στέρεο και θεσμικά κατοχυρωμένο δίαυλο επικοινωνίας, τόσο με την Πατρίδα, όσο και μεταξύ τους.
Η τρίτη συνταγματική δέσμευση είναι σήμερα ενώπιόν μας. Η Βουλή των Ελλήνων καλείται να δώσει λύση σε μια σημαντική εκκρεμότητα. Καλείται να δώσει στους Έλληνες εκλογείς της Διασποράς τη δυνατότητα να συμμετέχουν στις εθνικές εκλογές από τον τόπο διαμονής τους. Αφενός να ψηφίζουν από τους τόπους στους οποίους διαμένουν και αφετέρου να εκλέγονται στην Εθνική Αντιπροσωπεία, συμμετέχοντας στα ψηφοδέλτια Επικρατείας των Κομμάτων.
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Η ρύθμιση του δικαιώματος ψήφου των εκτός Επικρατείας Ελλήνων εκλογέων είναι εθνικό χρέος. Και το χρέος αυτό δεν μπορεί να εμπλέκεται στη δίνη των όποιων μικροκομματικών σκοπιμοτήτων. Η μίζερη και συνάμα αλαζονική άποψη πως είτε θα γίνουν όλα όπως τα θέλει το ΠΑΣΟΚ, είτε δεν θα γίνει τίποτε, δεν χωρά σε εθνικές υποθέσεις. Πάντως σίγουρα δεν χωρά σε εθνικές υποθέσεις, γιατί αυτός ο εκβιασμός δεν αφορά την Κυβέρνηση. Αφορά τον Οικουμενικό Ελληνισμό. Αφορά τους Έλληνες του κόσμου, που δικαιούνται και θέλουν να βρίσκονται κοντά στην πατρίδα.
Εμείς, αναγγέλλοντας από την προηγούμενη θητεία μας τη νομοθετική αυτή πρωτοβουλία, κάναμε σαφή τη βούλησή μας να μην υπάρξει κανένας αιφνιδιασμός των πολιτικών δυνάμεων. Ο νέος νόμος πρόκειται να εφαρμοσθεί από τις εκλογές που θα γίνουν μετά την 1η Ιανουαρίου του 2011. Και αυτό για δύο βασικούς λόγους: Πρώτον, να μην είναι εφικτός κανένας μικροκομματικός υπολογισμός. Και δεύτερον, να υπάρξει ο αναγκαίος και απαραίτητος χρόνος για την πλήρη προετοιμασία των αρμόδιων διοικητικών υπηρεσιών.
Από τη στιγμή που ανακοινώσαμε τη νομοθετική αυτή πρωτοβουλία έως και σήμερα, επιδιώξαμε και είχαμε υπεύθυνο διάλογο τόσο με τα πολιτικά κόμματα, όσο και με τους αντιπροσωπευτικότερους εκπροσώπους των Αποδήμων, και κυρίως με το Συμβούλιο Απόδημου Ελληνισμού. Έγιναν διαδοχικές και ουσιαστικές συζητήσεις τόσο στην αρμόδια Διαρκή Επιτροπή της Βουλής, όσο και σε ειδικές συσκέψεις με τα πολιτικά κόμματα που εκπροσωπούνται στη Βουλή. Ακούστηκαν όλες οι απόψεις και υιοθετήθηκε η κοινή συνισταμένη. Ήμασταν ταυτόχρονα σε διαρκή συνεννόηση με το Συμβούλιο Απόδημου Ελληνισμού, γεγονός που οδήγησε σε συμφωνία για τις βασικές αρχές του νομοσχεδίου. Απόδειξη της βούλησής μας για συνεννόηση και σύνθεση όλων των εφικτών προτάσεων αποτελούν οι ουσιαστικές διαφορές του νομοσχεδίου που συζητούμε σήμερα σε σχέση με το αρχικό προσχέδιο.
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Οι βασικοί άξονες του νομοσχεδίου που συζητούμε είναι καλά γνωστοί σε όλους. Περιορίζομαι να επαναλάβω ότι:
Πρώτον: Το δικαίωμα να ψηφίζουν στον τόπο διαμονής τους παρέχεται στους Έλληνες που διαμένουν σε οποιαδήποτε χώρα ή υπηρετούν σε οποιαδήποτε ελληνική Αρχή, εγκατεστημένη στο Εξωτερικό. Παρέχεται σε όλους εκείνους οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στα δημοτολόγια και κατά συνέπεια στους εκλογικούς καταλόγους.
Δεύτερον: Η άσκηση του εκλογικού δικαιώματος στο εξωτερικό προϋποθέτει απλή δήλωση του ενδιαφερομένου, που απευθύνεται στην πλησιέστερη ελληνική πρεσβευτική ή προξενική Αρχή.
Τρίτον: Οι απόδημοι ψηφίζουν κόμματα ή συνασπισμούς κομμάτων που έχουν καταρτίσει ψηφοδέλτια Επικρατείας. Στο σημείο αυτό υπάρχει ουσιαστική διαφοροποίηση σε σχέση με το αρχικό προσχέδιο, που πρόβλεπε την ψήφιση βουλευτών της εκλογικής Περιφέρειας στην οποία είναι εγγεγραμμένος κάθε εκλογέας.
Τέταρτον: Κάθε ψηφοδέλτιο Επικρατείας περιλαμβάνει υποχρεωτικά, κατ’ ελάχιστο όριο τρεις υποψηφίους που κατοικούν αποδεδειγμένα στο εξωτερικό τουλάχιστον για μια δεκαετία, πριν από την ανακήρυξή τους ως υποψηφίων. Μπορούμε λοιπόν -και επιτρέψτε μου να πω, οφείλουμε- να κάνουμε τώρα το πρώτο μεγάλο βήμα. Πρώτ’ απ’ όλα, για να μη χάνεται άλλος χρόνος. Αυτή άλλωστε είναι και η θέση του Συμβουλίου Απόδημου Ελληνισμού, που τονίζει ότι προέχει η άμεση ψήφιση του νομοσχεδίου. Αλλά και για έναν ακόμη λόγο: Να δοθεί στη διοίκηση η δυνατότητα αξιοποίησης της εμπειρίας που θα έχει αποκτηθεί για την καλύτερη δυνατή προετοιμασία των πρόσθετων ρυθμίσεων. Να γίνουν, με απόλυτη ακρίβεια και πληρότητα όλα όσα απαιτούνται για την αποτροπή των οποιωνδήποτε προβλημάτων. Να κάνουμε ασφαλή βήματα, για την εδραίωση του νέου θεσμού, μακριά από σκοπιμότητες και κινδύνους αμφισβητήσεων. Να κάνουμε το καλύτερο δυνατό με τον καλύτερο τρόπο.
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Ο Ελληνισμός της Διασποράς ήταν, είναι και θα είναι πολύτιμο κεφάλαιο στην ιστορική διαδρομή της πατρίδας μας. Η συνεχής πρόοδός του, η ουσιαστικότερη επικοινωνία του με το Εθνικό Κέντρο, αλλά και η μεγαλύτερη συμμετοχή του στη διαμόρφωση της κοινής μας πορείας είναι εθνική επιταγή.
Ο Απόδημος Ελληνισμός, αναπόσπαστο κομμάτι του Έθνους, είναι μια ακόμη Ελλάδα που απλώνεται περήφανα στις πέντε ηπείρους. Ο δυναμισμός του, η προκοπή του, η ισχυρή διάθεσή του για συμμετοχή στους αγώνες της Ελλάδας είναι -κι ακόμη περισσότερο σε δύσκολους καιρούς- πηγή δύναμης, περηφάνιας και αισιοδοξίας.
Ο Απόδημος Ελληνισμός...
- συνέβαλε και συμβάλλει, στην ενδυνάμωση της Οικονομίας μας, την ανάπτυξη, την προσέλκυση επενδύσεων.
- Υπηρέτησε και υπηρετεί την ελληνικότητα στο παγκόσμιο περιβάλλον.
- Διατήρησε, μεταδίδοντας από γενιά σε γενιά, τις ελληνικές παραδόσεις.
- Ανέδειξε και αναδεικνύει παντού τις αξίες που μας ενώνουν: Την Ιστορία, τον Πολιτισμό, την Ορθοδοξία.
- Απέδειξε και αποδεικνύει έντονη επιθυμία για ενεργό συνδρομή στην προώθηση των εκάστοτε εθνικών στόχων.
- Υποστήριξε και υποστηρίζει ανυποχώρητα τα εθνικά μας δίκαια. Στο Κυπριακό, τις ελληνοτουρκικές σχέσεις, το ζήτημα της ονομασίας των Σκοπίων.
Είδα και ένιωσα από κοντά την ανιδιοτελή αγάπη των Ελλήνων του κόσμου για τη μητέρα πατρίδα. Ξέρω, κατανοώ -νομίζω όλοι μας- τις κατά καιρούς πικρίες τους: Το μόνο που ζητούν είναι να μην τους ξεχνάμε. Και αυτό οφείλουμε να το αποδείξουμε σήμερα. Η Βουλή των Ελλήνων, όλα τα Κοινοβουλευτικά Κόμματα, όλοι οι συνάδελφοι βουλευτές, καλούμαστε να αποδείξουμε ότι οι δεσμεύσεις μας προς τους απανταχού Έλληνες δεν αγνοούνται, δεν αναβάλλονται, δεν θυσιάζονται στο βωμό κομματικών επιδιώξεων. Δεν μπορούμε να ζητάμε από τον Απόδημο Ελληνισμό να ενισχύει και να βοηθά την πατρίδα, χωρίς να διευκολύνουμε τη συμμετοχή του στο δικαίωμα γνώμης και επιλογής για την πορεία του Έθνους. Δεν είναι ώρα για προσχήματα. Δεν χωρά -σε ένα τέτοιο ζήτημα μικροκομματική μιζέρια. Η Αντιπολίτευση έχει κάθε λόγο να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων.
Η Αξιωματική Αντιπολίτευση έχει σήμερα μια τελευταία ευκαιρία να εγκαταλείψει τον «ετσιθελισμό» και να αποδείξει ουσιαστική δημοκρατική νοοτροπία.
Θυμίζω λοιπόν:
Πρώτον, εμείς συμπράξαμε ουσιαστικά στη Συνταγματική Αναθεώρηση του 2001. Δεν έκανε όμως το ίδιο η Αξιωματική Αντιπολίτευση στην τελευταία Αναθεώρηση. Παρόλο που συμφωνούσε στα βασικά σημεία, παρ’ όλο που κατέθεσε και συγκεκριμένες προτάσεις, υπαναχώρησε, αποχώρησε, τελικά υπονόμευσε απόλυτα αναγκαίες συνταγματικές τροποποιήσεις. Επέδειξε στείρα άρνηση απέναντι σε κάθε θεσμική πρωτοβουλία που αφορούσε το συλλογικό, το εθνικό συμφέρον. Και ρωτώ: Θα επαναλάβει σήμερα την ίδια εκείνη πρακτική;
Δεύτερον: Μια σειρά εκτελεστικοί νόμοι του Συντάγματος ψηφίστηκαν με πρωτοβουλία των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ. Όπου χρειαζόταν, οι νόμοι εκείνοι είχαν κατ’ αρχήν και τη δική μας στήριξη. Ακόμη και όταν είχαμε επιμέρους αντιρρήσεις. Και ρωτώ: Το ΠΑΣΟΚ τί θα κάνει σήμερα; Θα καταστήσει αδύνατη κάθε θεσμική πρωτοβουλία που απαιτεί συναίνεση; Θα επιμείνει, ακόμη και για ένα νομοσχέδιο μείζονος εθνικής σημασίας, στο μονότονο «όχι»; Θα επιμείνει σε μια ακατανόητη νοοτροπία που επιφυλάσσει σοβαρά αδιέξοδα;
Τρίτον: Ο νόμος που συζητούμε σήμερα είναι εκπλήρωση υποχρέωσης που αναλάβαμε όλοι με τη συνταγματική αναθεώρηση του 2001. Η υποχρέωση αυτή αγνοήθηκε από το ΠΑΣΟΚ σ’ όλο το διάστημα που βρίσκονταν στην εξουσία. Και ρωτώ: Θα αγνοηθεί και τώρα που είναι στην Αντιπολίτευση;
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Οι Έλληνες που ζουν πέρα από τα όρια του Ελληνικού Κράτους απέδειξαν και αποδεικνύουν ότι είναι πάντα κοντά μας. Σε όλες τις εθνικές μας υποθέσεις. Σε όλα τα μεγάλα ζητήματα που αφορούν στο παρόν και το μέλλον της πατρίδας μας. Είναι η ώρα να αποδείξουμε και εμείς συνέπεια στις δεσμεύσεις και ανταπόκριση στο χρέος μας. Έστω και την τελευταία στιγμή, είναι ανάγκη να υπάρξει στοιχειώδης αίσθηση υπευθυνότητας από όλους. Να υπάρξει στοιχειώδης συναίσθηση εθνικού χρέους. Και αυτό αφορά προπάντων το ΠΑΣΟΚ.
Η θετική ψήφος στο νομοσχέδιο που συζητούμε δυναμώνει τον Ελληνισμό. Είναι ιστορικό χρέος. Είναι κοινή συνταγματική δέσμευση. Είναι υποχρέωση στους απανταχού Έλληνες. Δεν δικαιούμαστε να γυρίσουμε την πλάτη στον Οικουμενικό Ελληνισμό. Δεν δικαιούμαστε να πούμε πως ούτε σ’ αυτό συμφωνούμε. Ο νόμος αυτός είναι το αμόνι στο οποίο δοκιμάζεται η αξιοπιστία, η συνέπεια, η συναίσθηση ευθύνης του καθενός.
Με ένα λόγο, είναι ιστορική υποχρέωση όλων.
ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΡΚΑΛΕΤΣΗΣ ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Μετά τα παραπάνω, έρχεται σήμερα το «ΠΑΡΟΝ» να δικαιώσει τις καταγγελίες Γεωργιάδη-Πλεύρη-Καρκαλέτση και τη λαική αγανάκτηση.
Εθνική Νέων
Οι παίκτες που κλήθηκαν είναι οι Θεόδωρος Μοσχονάς (ΑΕΚ), Στέφανος Γουναρίδης (Απόλλων Καλαμαριάς), Γεώργιος Παληγιώργος (Αναγέννηση Καρδίτσας), Αριστοτέλης Καρασαλίδης (ΠΑΟΚ), Γεώργιος Κάτσικας (Ολυμπιακός Βόλου), Αναστάσιος Αυλωνίτης (Ηλυσιακός), Ματθαίος Μαρουκάκης (Καλλιθέα), Ιωάννης Σκόνδρας (Ατρόμητος Αθηνών), Νικόλαος Αστάρης (ΠΑΟΚ), Αθανάσιος Καραγκούνης (Φωκικός), Κωνσταντίνος Θεοδωρόπουλος (Τοξότης Λάρισας), Αριστείδης Σοϊλέδης (Ολυμπιακός), Βασίλειος Λαμπρόπουλος (Απόλλων Καλαμαριάς), Αλέξανδρος Βελέτης (Ηλυσιακός), Γεώργιος Νικλητσιώτης (Ολυμπιακός), Νικόλαος Καλτσάς (Βέροια), Απόστολος Γιάννου (Απόλλων Καλαμαριάς), Κωνσταντίνος Μανωλάς (Θρασύβουλος), Ελευθέριος Ματσούκας (Βέρντερ Βρέμης), Κωνσταντίνος Κουλίδης (Εορδαϊκός), Βασίλειος Νάκας (Πυρσός), Ιωάννης Λουκίνας (Αγία Παρασκευή).
“Δουλεύτε Σκλαβοι”
• Οι πόροι του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) θα αυξηθούν σε δύο φάσεις κατά 500 δισεκατομμύρια δολάρια.
Δουλεύτε σκλάβοι και κοιτάτε απο το κλουβί σας τα golden boys να καπνίζουν πούρα!
Σκάστε και κολυμπάτε για τα έθνη.
Και μην βιαστεί κανένας να χαρεί.
Η κοινωνική κρίση τώρα αρχίζει
ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΡΚΑΛΕΤΣΗΣ
Αυτό, ενώ οι Ηνωμένες Πολιτείες παλεύουν να εντάξουν την ενεργειακή πολιτική της Ε.Ε. στη συνολική στρατηγική του ΝΑΤΟ, με στόχο την πλήρη εξάρτηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και όλης της Ευρώπης από τις ΗΠΑ. Ο Αμερικανός Αντιπρόεδρος Joseph Biden κατέστησε σαφές, στην πρόσφατη 45η Διάσκεψη Ασφαλείας του Μονάχου (Munich Security Conference), ότι οι ΗΠΑ θα επιδιώξουν «περιορισμό της εξάρτησης των συμμάχων τους από το ρωσικό πετρέλαιο και φυσικό αέριο».
Η αμερικανική πολιτική, (και) υπό τον Ομπάμα, θα κρατήσει σταθερές:
1. Την όσο το δυνατόν ισχυρότερη εξάρτηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης από τις Ηνωμένες Πολιτείες για τα αμέσως επόμενα χρόνια.
2.Σε σχέση με τον παραπάνω στόχο, αποδυνάμωση Γερμανίας και Γαλλίας.
3. Την σταδιακή υποβάθμιση της Ε.Ε., με τη δημιουργία ενός τύπου νέας ευρωπαικής ομοσπονδίας, όπου θα συμμετέχουν κράτη-προτεκτοράτα (Τσεχία, Πολωνία, Ουκρανία) και πολιτικοί-μαριοννέτες των ΗΠΑ (Αχμέτ Θάτσι, Σαλί Μπερίσα, Γκρούεφσκι, Σαακασβίλι κτλ)
Οι ΗΠΑ θα επιμείνουν στην οικοδόμηση ενός τείχους ανάμεσα στην Ευρώπη και την ανερχόμενη Ρωσία. Για αυτό επιδιώκουν να διοχετεύεται στην Ευρώπη αποκλειστικά αμερικανικών συμφερόντων πετρέλαιο και φυσικό αέριο.
Αυτή η πολιτική έχει απέναντί της τα γερμανικά ζωτικά οικονομικά και γεωστρατηγικά συμφέροντα. Το Βερολίνο θεωρούσε παραδοσιακά την ανατολική Ευρώπη δικό του Lebensraum, χώρο οικονομικής επέκτασης και κυριαρχίας. Τα επόμενα χρόνια, εκτιμάται πως θα υπάρξει έντονος ανταγωνισμός ΗΠΑ-Γερμανίας για οικονομικό/γεωστρατηγικό έλεγχο της ανατολικής Ευρώπης.
Έγκυροι Γερμανοί αναλυτές τονίζουν κατά συρροήν πως η χώρα τους δεν πρόκειται να στηρίξει τον αγωγό φυσικού αερίου Nabucco. Εξ’ άλλου ο σχεδιαζόμενος ρωσο-γερμανικός αγωγός North Stream, παρακάμπτει την Πολωνία και υπονομεύει τον Nabucco. Η καγκελάριος Άγγελα Μέρκελ, που συχνά ερωτάται για τα ενεργειακά θέματα και τις σχετικές επιλογές της χώρας της, αποφεύγει συγκεκριμένη αναφορά στον Νabucco.
H Γερμανία έχει κατακτήσει ηγεμονική οικονομική και πολιτική θέση στην Eυρώπη και δεν θέλει να την χάσει. Οι Γερμανοί, αν και δεν το δείχνουν ανοιχτά, ενοχλούνται από τις συνεχείς αμερικανικές υποδείξεις. Συχνά Γερμανοί πολιτικοί και αναλυτές διερωτώνται πώς είναι δυνατόν οι ΗΠΑ να ανησυχούν περισσότερο από τους ίδιους για τη γερμανική ενεργειακή εξάρτηση.
Η Γερμανία όμως αντιδρά και σε άλλα ζητήματα, σημαντικά ή δευτερεύοντα, δείχνοντας στις ΗΠΑ ότι έχει δική της πολιτική.
Πρόσφατο κρούσμα, η εντολή του Αμερικάνου αρχιστράτηγου στο Αφγανιστάν John Crantok, o οποίος εξέδωσε εντολή, με την οποία ζητά την εκτέλεση εμπόρων οπίου (σύμφωνα με απόρρητο έγγραφο το οποίο δημοσιεύει το γερμανικό περιοδικό Der Spiegel / Ιαν. 2009). Στο έγγραφο αυτό ο Crantoc αναφέρει ότι η εντολή αυτή είναι αποτέλεσμα μιας συνάντησης των υπουργών Άμυνας του ΝΑΤΟ που έγινε τον Οκτώβριο του 2008, κατά την οποία συμφωνήθηκε ότι οι στρατιώτες του ΝΑΤΟ στο Αφγανιστάν μπορούν να επιτίθενται σε εμπόρους οπίου.
Η εντολή εστάλη στις 5 Ιανουαρίου στον Egon Rahms, το Γερμανό αρχηγό των δυνάμεων του ΝΑΤΟ ο οποίος είναι επικεφαλής της αποστολής των Διεθνών Δυνάμεων Αρωγής Ασφάλειας (ISAF). Ο Γερμανός στρατηγός κατέστησε σαφές στην απάντησή του προς τον Aμερικανό συνάδελφό του, ότι δεν προτίθεται να παραβιάσει τους ισχύοντες κανονισμούς σχετικά με τις επιθέσεις, κάτι που προκάλεσε την οργή του Αμερικανού στρατηγού. Ο Rahms όμως, προφανέστατα ενήργησε έτσι κατόπιν οδηγιών του Βερολίνου. Τέτοια περιστατικά αποκτούν μια βαρύνουσα σημειολογία, αφού δείχνουν μια υποβόσκουσα τάση χειραφέτησης του Βερολίνου από την Ουάσινγκτον.
Έως πριν λίγα χρόνια η σχεδίαση και εκτέλεση της εξωτερικής πολιτικής της Γερμανίας στηριζόταν στο ότι ήταν μια Οικονομική Δύναμη που έπαιρνε την ισχύ της κυρίως από τις εμπορικές σχέσεις και την οικονομική της παντοδυναμία.
Η Γερμανία δηλαδή ακολουθούσε το δόγμα του «Handelsstaat/Traiding State». Αυτό σιγά σιγά δείχνει να αλλάζει. Η Γερμανία χαράζει πολυδιάστατες πολιτικές, με δικό της γεωπολιτικό βάρος και βάθος, ως α)ηγέτιδα δύναμη στην Ε.Ε β)σημαντική δύναμη στο ΝΑΤΟ και γ) σχετικά ανεξάρτητη από ΗΠΑ. Το τελευταίο φαίνεται ξεκάθαρα από την αναβαθμισμένη σχέση που διεκδικεί το Βερολίνο με τη Μόσχα. Η δυναμική τα τελευταία χρόνια «επιστροφή» της Ρωσίας, ώθησε και τη Γερμανία, που διείδε μια πρόσθετη ευκαιρία δική της ανόδου.
Η όλη φιλοσοφία της Γερμανίας απέναντι στη Ρωσία, με όρους ψυχολογικής ερμηνείας, είναι διαφορετική από αυτό που θα ήθελαν οι ΗΠΑ. Οι Αμερικανοί θα επιθυμούσαν από τη Γερμανία επιστροφή στον ψυχροπολεμικό της ρόλο, με όρους βεβαίως του σήμερα. Να συγκρατεί δηλαδή η Γερμανία τη Ρωσία. Οι Γερμανοί αντίθετα, νιώθουν ως σωστή πολιτική το να «καθοδηγούν» τη Ρωσία, όσο μπορούν, στα δικά τους συμφέροντα. Τα οποία εκλαμβάνουν ως ευρωκεντρικά, με δεσπόζουσα δύναμη φυσικά τους ιδίους.
Είναι βέβαιο πως τα επόμενα χρόνια θα δούμε ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον νέο πλαίσιο συσχετισμών στην Ευρώπη. Ρωσία και Γερμανία, ανερχόμενες, θα «εισπράξουν» από την απώλεια ισχύος των ΗΠΑ στη γηραιά ήπειρο. Η ελληνική διπλωματία, στο μέτρο πάντα των περιορισμένων δυνατοτήτων της, οφείλει να δει «μακριά» και να εργαστεί προς τη δημιουργία ευρωπαικής συλλογικής ασφάλειας, με νέα ανοίγματα προς Βερολίνο, Μόσχα και Παρίσι. Ανοίγματα όχι μόνο και απαραίτητα εξοπλιστικού χαρακτήρα. Ας γίνουμε και εμείς λίγο πιο πολυδιάστατοι.
Οι Γερμανοί δείχνουν το δρόμο….
Επιστολή στον Υπουργό Εσωτερικών κ. Προκόπη Παυλόπουλο απέστειλε ο Πρόεδρος της ΕΝΑΕ κ. Δημήτρης Δράκος με θέμα τη στελέχωση των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και τα προβλήματα του υπηρετούντος προσωπικού.
Προς: Κο Προκόπη Παυλόπουλο Υπουργό Εσωτερικών
Κοιν.: κ.κ. Προέδρους Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων & Νομάρχες
Θέμα: Στελέχωση Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και προβλήματα υπηρετούντος προσωπικού.
‘Ένα από τα θέματα που απασχόλησε –μεταξύ άλλων- το πρόσφατο 13ο Τακτικό Συνέδριο μας, στη Θεσσαλονίκη και που αποτελεί αντικείμενο χρόνιας συζήτησης για την επίλυσή του είναι και αυτό της κάλυψης των κενών οργανικών θέσεων των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και της άρσης των μισθολογικών ανισοτήτων μεταξύ κατηγοριών του υπηρετούντος προσωπικού τους αλλά και μεταξύ αυτού και υπαλλήλων των κρατικών υπηρεσιών (Υπουργείων και Περιφερειών) ακόμη και των πρωτοβάθμιων Ο.Τ.Α.
Όπως σας έχουμε επισημάνει με σειρά εγγράφων μας, η, εν μέρει, κάλυψη των οργανικών κενών των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων με 1500 θέσεις προσωπικού, η οποία καρκινοβατεί στο Α.Σ.Ε.Π., καθιστά επιτακτική την ανάγκη απλούστευσης και συντόμευσης των διαδικασιών πρόσληψης και την περαίωσή τους μέσα στο συντομότερο χρονικό διάστημα.
Από την άλλη πλευρά η ύπαρξη μισθολογικών ανισοτήτων δημιουργεί προβλήματα ομαλής λειτουργίας των υπηρεσιών των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων.
Το ζήτημα αυτό τα τελευταία χρόνια γίνεται οξύτερο καθώς μέσω κάποιων αποσπασματικών ρυθμίσεων, κατηγορίες εργαζομένων γίνονται δικαιούχοι ειδικών επιδομάτων, όπως για παράδειγμα, οι μηχανικοί των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων λαμβάνουν ένα υψηλό - πολλαπλάσιο επίδομα σε σχέση με επίδομα που εισπράττουν υπάλληλοι άλλων ειδικοτήτων και κλάδων για τη συμμετοχή τους σε ίδια επιτροπή εργασίας, αν και οι τελευταίοι διαθέτουν αντιστοίχου επιπέδου προσόντα με τους μηχανικούς - αμφότερες οι κατηγορίες είναι κάτοχοι πτυχίων πανεπιστημιακής εκπαίδευσης.
Προσφάτως δε, με τις διατάξεις του άρθρου 36 του Ν. 3731/2008 (ΦΕΚ Α 263/23.12.2008), χορηγήθηκε στο προσωπικό των Περιφερειών, ειδική μηνιαία παροχή, κλιμακούμενη αναλόγως της κατηγορίας των υπαλλήλων, από τετρακόσια πενήντα (450) € (για την κατηγορία Υ.Ε.) έως πεντακόσια πενήντα (550) € (για την κατηγορία Π.Ε.) χωρίς να προβλέπεται η καταβολή αντιστοίχου επιδόματος στους υπηρετούντες στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση.
Οι αυτού του τύπου, ενδεικτικά αναφερόμενες παραπάνω, μισθολογικές ανισότητες, δημιουργούν κατηγορίες υπαλλήλων δύο, τριών ή και περισσοτέρων ταχυτήτων, του δημόσιου τομέα, στοιχειοθετούν προϋποθέσεις για μη εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων περαιτέρω δε διαμορφώνουν κλίμα φυγής για τους υπηρετούντες υπαλλήλους και σοβαρό κώλυμα προσέλκυσης ικανών στελεχών από τους δευτεροβάθμιους ΟΤΑ.
Θεωρούμε ότι είναι καιρός πλέον να υλοποιηθούν το συντομότερο δυνατό οι ακόλουθοι στόχοι: 1. Κάλυψη των οργανικών κενών των Ν.Α. – με κατ’ αρχήν επίσπευση ολοκλήρωσης των διαδικασιών κάλυψης των 1500 θέσεων προσωπικού, από το Α.Σ.Ε.Π.
2. Απλούστευση και συντόμευση των διαδικασιών πρόσληψης και περαίωσή τους μέσα στο συντομότερο χρονικό διάστημα.
3. ‘Αρση των μισθολογικών ανισοτήτων σε βάρος των υπαλλήλων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και την υπαγωγή τους στη ρύθμιση που ψηφίστηκε πρόσφατα για τους υπαλλήλους των Περιφερειών, περαιτέρω δε κατάρτιση και εφαρμογή Ενιαίου Μισθολογίου στη Δημόσια Διοίκηση (Κράτος –κεντρικό και αποκεντρωμένο- και ΟΤΑ Α’ και Β’ Βαθμού) για την οριστική επίλυση των μεγάλων μισθολογικών ανισοτήτων μεταξύ υπαλλήλων ιδίων κλάδων και προσόντων και παρακαλούμε για τις ενέργειές σας.
ΕΝΑΕ
Προς τον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών κ. Ιωάννη Παπαθανασίου
ΡΑΔΙΟΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ
Εικοσιτέσσερα εκατομμύρια παιδιά σε όλο τον κόσμο μένουν απροστάτευτα λόγω έλλειψης εμβολίων ενώ κάθε 30 δευτερόλεπτα πεθαίνει ένα παιδί από την ελονοσία.
Ο Ραδιομαραθώνιος γίνεται στo πλαίσιo μιας ευρύτερης εκστρατείας της UNICEF για την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση της κοινής γνώμης στην Ελλάδα και τον κόσμο για το σημαντικό αυτό ζήτημα της προστασίας της υγείας και της ζωής των παιδιών.
Για την ενίσχυση των προγραμμάτων Εμβολιασμού της UNICEF και την καταπολέμηση της Ελονοσίας θα λειτουργεί από το Σάββατο 4 Απριλίου μέχρι και την Παρασκευή 10 Απριλίου γραμμή δωρεών με SMS.
Όσοι επιθυμούν να συνεισφέρουν μπορούν να στέλνουν κενό μήνυμα στο 54234 με χρέωση 1,19 ευρώ μαζί με το ΦΠΑ.
Ο Ραδιομαραθώνιος θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 9 Απριλίου, καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας με δικτυώσεις των ραδιοσταθμών και ειδικά αφιερώματα.
ΕΥΒΟΪΚΟΣ-Α.Ε. ΧΑΛΚΙΔΑΣ
Παρασκευή 3 Απριλίου 2009
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ!!!
ΔΗΜΟΣ ΑΡΤΑΚΗΣ
Η ΑΡΤΑΚΗ ΣΥΝΤΟΜΑ
ΔΗΜΟΣ ΑΡΤΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΑΡΤΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΑΡΤΑΚΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Σύμφωνα με τρεις υπουργικές αποφάσεις που υπέγραψε ο υπουργός Σωτήρης Χατζηγάκης:
- γίνεται υποχρεωτική η αναγραφή της καταγωγής - προέλευσης του κρέατος σε όλα τα εμπορικά έγγραφα που το συνοδεύουν και στις επισημάνσεις που έχει (ετικέτες, σφραγίδες, κ.ά.),
- όλα τα καταστήματα λιανικής πώλησης κρέατος (κρεοπωλεία, τμήμα πώλησης κρέατος σε σουπερμάρκετ) υποχρεούνται να έχουν ζυγιστική μηχανή. Στις ετικέτες των ζυγιστικών μηχανών είναι υποχρεωτική η αναγραφή της καταγωγής - προέλευσης του πωλούμενου κρέατος, του είδους και της ποσότητας του προϊόντος,
- γίνεται υποχρεωτική η τήρηση μηνιαίου ισοζυγίου αγορών και πωλήσεων όλων των κρεάτων,
- προαιρετικά, στο μοσχαρίσιο κρέας μπορεί να αναγράφεται η ένδειξη «ελληνική εκτροφή άνω των πέντε μηνών».
Οι τρεις υπουργικές αποφάσεις προβλέπουν κυρώσεις για τους παραβάτες, ενώ ενισχύονται οι υπηρεσίες ελέγχου που θα εποπτεύονται από τον ΕΛΟΓ (Οργανισμός Γάλακτος).
Newsroom ΔΟΛ
ΣΕ ΛΙΓΟ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ- ΥΠ.ΑΝ
Χαρακτηριστικά ο κ. Μπούγας τόνισε: «Η έλλειψη σχεδιασμού και η αδυναμία ανάπτυξης αναγκαίων υποδομών στο παρελθόν οδήγησαν, σε πολλές περιπτώσεις, σε σημαντικά περιβαλλοντικά προβλήματα, αλλά και σε σοβαρά προσχώματα στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας. Είναι πλέον καιρός να διαμορφωθούν οι συνθήκες για ανάπτυξη της βιομηχανίας με πλήρη σεβασμό στο περιβάλλον. Η ανάπτυξη των υφιστάμενων Βιομηχανικών Περιοχών, αλλά και η δημιουργία νέων θα βοηθήσουν, αποφασιστικά σε αυτή την κατεύθυνση. Βασικός μας στόχος είναι η διευκόλυνση της επιχειρηματικής δράσης με ταυτόχρονη προστασία του περιβάλλοντος».
Αναφερόμενος ειδικότερα στο νέο σχέδιο νόμου για τα «Επιχειρηματικά Πάρκα», το οποίο βρίσκεται στην τελική διαβούλευση και πολύ σύντομα πρόκειται να κατατεθεί στη Βουλή, ο κ. Μπούγας επεσήμανε ότι αντιμετωπίζονται πολλά από τα προβλήματα που υπάρχουν σήμερα στη λειτουργία των ΒΙ.ΠΕ.:
Με τη δημιουργία και λειτουργία κοινών υποδομών προστασίας και κοινών συστημάτων διαχείρισης του περιβάλλοντος. Με την εξυγίανση των διαμορφωμένων άτυπων βιομηχανικών συγκεντρώσεων. Με την καθιέρωση αποτελεσματικών μηχανισμών και διαχείρισης των Επιχειρηματικών Πάρκων.
Με τη διεύρυνση των τύπων των οργανωμένων χώρων που πλέον θα περιλαμβάνουν και επιχειρήσεις του τριτογενούς τομέα. Περαιτέρω, η δημιουργία ενός επιχειρηματικού πάρκου πρόκειται να έχει το χαρακτήρα επενδυτικού σχεδίου, γεγονός που σε συνδυασμό με την απλοποίηση των διαδικασιών ίδρυσης καθιστούν ελκυστικό το εγχείρημα δημιουργίας επιχειρηματικών πάρκων από επενδυτές, είτε αυτόνομα, είτε σε συνεργασία με τους ΟΤΑ. Πρόσθεσε δε ότι στις δράσεις του ΕΠΑΝ ΙΙ έχει προβλεφθεί χρηματοδότηση για τη διευκόλυνση της μετεγκατάστασης επιχειρήσεων σε επιχειρηματικές περιοχές, ώστε να καταστεί πλήρως υλοποιήσιμη η προσπάθεια που καταβάλλεται για διευκόλυνση της επιχειρηματικής δράσης.
ΒΟΥΛΗ
Με ψήφους 151 υπέρ και 121 κατά, υπερψηφίστηκε την Πέμπτη στην Ολομέλεια της Βουλής, η τροπολογία για την χορήγηση έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης στους εργαζομένους στο Δημόσιο και την καταβολή έκτακτης εισφοράς στα εισοδήματα άνω των 60.000 ευρώ.
Η τροπολογία εντάχθηκε στο νομοσχέδιο για τις εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, ως άρθρο του.
ΜΠΑΣΚΕΤ
Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός θα αναμετρηθούν μεταξύ τους στο φάιναλ φορ του Βερολίνου, με τον πρώτο ημιτελικό να υπόσχεται μία δυνατή μάχη «αιωνίων».
Το σύνολο του Παναγιώτη Γιαννάκη θα τεθεί για τέταρτη φορά εφέτος αντιμέτωπο με το αντίστοιχο του Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς, ενώ για τρίτη φορά στην Ιστορία τους «ερυθρόλευκοι» και «πράσινοι» έρχονται αντιμέτωποι σε ημιτελικά φάιναλ φορ.
Ο Ολυμπιακός, πάντως, έχει την προϊστορία με το μέρος του, καθώς σε δύο ημιτελικούς φάιναλ φορ «μετράει» δύο νίκες.
Η αρχή έγινε στο φάιναλ φορ του Τελ Αβίβ (1994) όταν στα ημιτελικά επικράτησε 77-72 του Παναθηναϊκού και στη συνέχεια ηττήθηκε στον τελικό από την Μπανταλόνα του Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς με 59-57.
Οι «πράσινοι» είχαν κατακτήσει την τρίτη θέση, αφού στον «μικρό τελικό» επιβλήθηκαν της Μπαρτσελόνα με 100-83.
Την επόμενη χρονιά (1995), στο φάιναλ φορ της Σαραγόσα, οι «ερυθρόλευκοι» βάζουν και πάλι τέλος στην πορεία του Παναθηναϊκού προς τον τελικό, καθώς στον ημιτελικό επικρατούν με 58-52. Ομπράντοβιτς και Ιωαννίδης, πάντως, αναμετρώνται για δεύτερη διαδοχική χρονιά στον τελικό, με τον πρώτο να αναδεικνύεται και πάλι νικητής, αυτή τη φορά με 73-61.
Ο Παναθηναϊκός κατέλαβε και πάλι την τρίτη θέση, αφού στον «μικρό τελικό» επικράτησε 91-77 της Λιμόζ.
Πάντως, μπορεί ο Ολυμπιακός να έχει το απόλυτο προβάδισμα, όσον αφορά στην προϊστορία των «αιωνίων» στα ημιτελικά, αλλά ο Ομπράντοβιτς μπορεί να καυχιέται ότι, όσες φορές συνάντησε τον Ολυμπιακό σε φάιναλ φορ, «άρπαξε» το τρόπαιο από τους «ερυθρόλευκους».
ΦΑΪΝΑΛ ΦΟΡ ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ
Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός
Νικητής Ταού-Μπαρτσελόνα - ΤΣΣΚΑ Μόσχας (Ρωσία)
ΔΗΜΟΣ ΑΡΤΑΚΗΣ
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΕΑΣ ΑΡΤΑΚΗΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΡΑΤΣΟΛΗΣ
ΠΕΡΛΕΠΕ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Ο Δήμος Κηρέως, είχε μισθώσει μηχανήματα για την κατάσβεση της πυρκαγιάς και είχε αναλάβει την καθημερινή σίτιση των δυνάμεων που συνέβαλαν στην αντιμετώπισή της, όμως, παρά τις διαβεβαιώσεις του κ. Παυλόπουλου και των στελεχών του Υπουργείου του ότι θα αποδοθεί το κόστος των εξόδων αυτών, μέχρι στιγμής δεν έχουν εκταμιευθεί τα χρήματα, που ανέρχονται στο ποσό των 80.000 ευρώ.
Δεδομένου ότι τα χρήματα, οφείλονται αποκλειστικά σε επαγγελματίες, μόνιμους κατοίκους της περιοχής, η μη απόδοσή τους από το Υπουργείο, θίγει τη φερεγγυότητα της πολιτείας και λειτουργεί αρνητικά στους προμηθευτές και στους ιδιοκτήτες ιδιωτικών μηχανημάτων, εν όψει μάλιστα μιας νέας πιθανής έκτακτης ανάγκης.
Ο σχεδιασμός και οι δράσεις πολιτικής προστασίας για την αντιμετώπιση δασικών πυρκαγιών, προϋποθέτουν υπευθυνότητα από το αρμόδιο Υπουργείο και την Κυβέρνηση στις υποχρεώσεις τους προς την Τ.Α. όμως, δυστυχώς, και στην περίπτωση του Δήμου Κηρέως, οι κυβερνητικοί αρμόδιοι επιδεικνύουν αδιαφορία, αθετώντας για μια ακόμα φορά τις υποσχέσεις τους, υπογραμμίζει σε δήλωσή της η κυρία Περλεπέ.