Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Ευχαριστώ

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους αυτούς τους αναγνώστες οι οποίοι μπορεί να διαφωνούν σε πολλά μαζί μου, αλλά τονίζουν πως έχω δικαιωθεί σε πολλά και στον χώρο του ποδοσφαίρου.
Η αναφορά που κάνουν για τον Α.Ο. ΧΑΛΚΙΣ έχει πολύ μεγάλη σημασία και ειλικρινά διαβάζω με προσοχή τις απόψεις τους.
Αγαπητοί αναγνώστες, θα ήθελα κι εγώ να....
γίνω ένας από τους ΧΑΛΚΙΔΑΡΕΣ αλλά φαίνεται πως δεν έχω δικαίωμα. Δεν έχω δικαίωμα γιατί αυτά τα χρόνια που διοικεί ο κ. Ταρνανάς και ''έχει ρίξει'' πολλά χρήματα, έγραφα πως δεν θα καταφέρει τίποτα γιατί δεν έχει οργάνωση η ομάδα. Το ξαναγράφω λοιπόν. Αν η ομάδα δεν οργανωθεί σωστά, τίποτα δεν θα καταφέρει.
Όταν έγραψα για τον κ. Κασάπη, έγραψα γιατί δεν πιστεύω πως ο ερχομός του έγινε με προγραμματισμό. Αυτά τα αποτελέσματα και ίσως καλύτερα θα είχε ο Α.Ο. ΧΑΛΚΙΣ αν είχε στον πάγκο του τον κ. Σταματίου ή κάποιον άλλο μέχρι το τέλος του πρωταθληματος. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.