Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Άλλος είναι ο αντίπαλός σας

Θα ήθελα να παρακαλέσω να διατηρήσουμε όλοι την ψυχραιμία μας.
Δεν είμαι υποψήφιος για την ΕΠΣΕ, οπότε δεν είμαι αντίπαλος κανενός.
Υποψήφιος θα είναι ο κ. Γιάννης Παπακωνσταντίνου, αλλά φαίνεται πως τελείωσαν τα βόλια κάποιων και προσπαθούν με πετραδάκια να χτυπήσουν, όποιον χαλάει την σούπα που έχουν ετοιμάσει.
Κύριοι ψυχραιμία. Δεν ιδρώνει το αυτάκι και δεν φοβαμαι τις απειλές.
Έχετε μάθει να λέτε όσα θέλετε την ώρα που πίνετε το κρασάκι σας, αλλά ....
θυμώνετε όταν λένε οι άλλοι για σας.
Πρώτη φορά σήμερα, άκουσα να ουρλιάζει άνθρωπος, γιατί προφανώς δεν ήθελε να διαβάσουν οι πολλοί τις απόψεις του για τους κοινούς θνητούς δηλαδή.
Πρώτη φορά διαπίστωσα πως κάποιος θυμώνει επειδή αναφέρθηκα σε αθλητικά είδη για τα οποία είχε αναλάβει να είναι αντιπρόσωπος.
Κάντε ότι θέλετε κύριοι. Εύχομαι κάποια στιγμή να μπορέσω να σας πείσω πως οι άνθρωποι λύνουν τις όποιες διαφορές τους με διάλογο και όχι με απειλές.
Όσο για τον κύριο ο οποίος απείλησε εμένα και την οικογένειά μου, ένα μόνο έχω να γράψω.
Τον λυπάμαι πραγματικά. Είμαι γονιός και δεν θα έφτανα ποτέ στο σημείο ν΄ απειλήσω την οικογένεια του οποιουδήποτε. Θα προστατέψω την οικογένειά μου με τον δικό μου τρόπο κι εύχομαι ειλικρινά η δική του οικογένεια να μην δεχθεί ποτέ απειλές.
Μπορεί να δηλώνουν εχθροί του συστήματος κάποιοι, αλλά δυστυχώς ανήκουν σ΄ εκείνο το σύστημα το οποίο έχει αγκαλιάσει τον φασισμό.